Kontakt osKontakt os

 
Som kunde i Danske Bank, kan du få rådgivning og hjælp døgnet rundt. Du kan få hjælp online ved at se de mest stillede spørgsmål her på siden, eller skrive til os. Hvis du foretrækker personlig rådgivning, sidder vi klar ved telefonerne. Du kan også møde op i en af vores afdelinger, og få en snak med os.

​​​​​​​​​​​​​​​​​
 
 


Ring til os døgnet rundt på 70 123 456

Du kan ringe til Danske Direkte døgnet rundt på 70 123 456 og få svar på spørgsmål om din økonomi.

Du kan også bruge direkte numre til udvalgte services:

Ring til os om Telefonnummer
Danske Netbank
Få teknisk hjælp til Netbank, Mobilbank, Tablet bank, eller MobilePay

70 10 55 01  Se åbningstider
Kort
Spær dit kort, hvis du har mistet det eller har mistanke om misbrug.

70 20 70 20
Bliv kunde
Vil du være kunde i Danske Bank?


70 10 17 08

Vidste du?
  • Du kommer hurtigere igennem på telefonen, hvis du indtaster dit CPR – eller kontonummer, når du ringer til os.
  • Vi optager nogle samtaler med henblik på at uddanne vores medarbejdere og forbedre vores kundeservice


 Brug disse numre, hvis du er fra et penge- eller realkreditinstitut, er revisor, ejendomsmægler eller advokat.

Penge- eller realkreditinstitutter 45 130 300
Revisor 45 130 400
Ejendomsmægler 45 130 500
Advokat 45 130 600

Gå til vores leverandørside, hvis du er leverandør til Danske Bank eller ønsker at blive det 


 

Find afdelinger, pengeautomater og se åbningstiderFind nærmeste afdelinger og deres åbningstider

I vores afdelinger kan du få rådgivning om din økonomi, når der skal træffes større beslutninger om f.eks. investering, lån eller bankskifte. Mere enkle spørgsmål kan du måske finde svar på i vores spørgsmål og svar

Se afdelinger med kasse
Søg på by eller postnr.






Kontakt
70 123 456

Find hjælp


KundeprogramÅbningstider Kortspærring Teknisk support Sikkerhed
Kundeservice

Kontakt os


Ring til os Skriv til os Bliv kunde

Book møde

Find os


Søg efter filialer og pengeautomater.
Søg