Hvad gør jeg, hvis nogen har misbrugt mit kort, eller jeg har fået sms om misbrug af mine kortoplysninger?

Misbrug af kort

  • Er der hævet beløb på din konto, du ikke kan genkende eller acceptere, skal du oprette en indsigelse.
  • Er dit kort blevet misbrugt, skal du spærre det hurtigst muligt. Brug din netbank eller ring til os på 70 20 70 20.
  • Er der tale om situationer, hvor du har handlet med den pågældende forretning, skal du i første omgang rette henvendelse til forretningen.

Læs mere om dine indsigelsesmuligheder

Sms fra banken om misbrug af kortoplysninger
Danske Bank kan i nogle tilfælde have brug for at sende en sms i forbindelse med brugen af dit Visa/Dankort og MasterCard. I sms'en vil du blive bedt om at ringe til et oplyst telefonnummer.

Få hjælp Spørgsmål

Få svar hurtigt her på siderne.
 
Hjalp dette svar dig?
Vi bruger dit svar til at forbedre hjælpen. Du bliver ikke sendt væk fra siden ved at svare.
Kontakt
70 123 456

Find hjælp


KundeprogramÅbningstider Kortspærring Teknisk support Sikkerhed
Kundeservice

Chat med os


Kundeservice Teknisk Support

Kontakt os


Ring til os Skriv til os Bliv kunde Ris og ros

Book møde

Find os


Søg efter filialer og pengeautomater.
Søg