Digital Signering

Digital signatur er hurtigt, enkelt og sikker


Digital signatur sikrer dig hurtigere ekspeditionstid. Du slipper for at sende dokumenter fysisk frem og tilbage, både internt i din virksomhed, og mellem virksomheden og banken. Dermed kan aftalen træde hurtigere i kraft. Det er samtidig en simpel brugervenlig løsning, som du kan bruge uanset hvilken bank, du selv er kunde i. Endelig sørger digital signering for, at din virksomheds aftaler lagres sikkert digitalt.

Sådan gør du

Vi giver dig besked, når aftalen er klar til underskrift.

  • Du får besked

    Vi giver dig besked, når aftalen er klar til underskrift.

  • Du logger ind

    Gå ind på danskebank.dk. Du finder login-menuen i øverste højre hjørne - vælg "Digital Signering" under "Erhverv", og log på med dit NemID.

  • Du læser aftalen og skriver under

    Du kan nu se aftalen, som venter på din underskrift. Læs dokumentet igennem, og underskriv med dit NemID.

  • Du modtager dit nye produkt eller vilkår

    Så snart vi har registreret din underskrift, kan vi oprette dine produkter eller ændrede vilkår.

Spørgsmål og svar om Digital signering