DynamicPay

Tag kontrol over din likviditet

En digital B-t-B-løsning, der kan hjælpe dig med at styre din likviditet og fakturering som både kunde og leverandør.

Få tidlig betaling mod en rabat

Som leverandør til en køber, der bruger DynamicPay, får du mulighed for selv at bestemme betalingstidspunktet og styre din likviditet. Med DynamicPay kan du få betaling tidligere mod en dynamisk rabat, som systemet automatisk regner ud, uden du behøver at kontakte køberen. På den måde kan du styrke din akutte likviditet, hvis du har behov for det – uden at gøre brug af dyr eller kompleks finansiering.

Automatisér betaling og fakturering


DynamicPay giver køber og leverandør mulighed for at klare betaling og fakturering digitalt – lige fra fastsættelse af pris og betingelser til selve overførslen. Det giver mindre administration, gør det nemt at få et samlet overblik og gør køber i stand til at standardisere betalingsbetingelserne mod leverandører.

Bliv fri for overskudslikviditet


Med DynamicPay kan du som køber komme af med overskydende likviditet og få rabat på dit køb til gengæld for tidligere betaling. DynamicPay er en onlineløsning, som køber og leverandør kan bruge til at automatisere betaling og fakturering – lige fra pris og betingelser til selve overførslen.

Kom godt i gang

Kontakt os og hør mere om DynamicPay, og hvordan du kan bestille den. Eller læs mere om DynamicPay.

Book møde
Eller ring på 54 140 000

 

 

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.