Gå til hovedindhold
  • Privat
  • Erhverv
  • Private Banking
  • LC&I
  • Andre sites
    Boligværktøj
    Foreninger
    danskebank.com
    Asset Management
    Unge og studerende
Danske Bank
  • Din virksomhed

    Opstart

    • Starte virksomhed

    Vækst

    • Skab vækst
    • Scale up og vækst
    • Ansætte medarbejdere

    Internationalt

    • International ekspansion
    • International handel

    Frasalg & Opkøb

    • Virksomhedssalg
    • Fusioner og opkøb
  • Løsninger

    Daglig drift

    • Konto
    • Kort
    • Betalinger
    • Løn
    • Pension
    • Forsikring

    Finansiering

    • Overblik over finansiering
    • Grønne lån
    • Kassekredit
    • Mellemfinansiering
    • Bankgarantier
    • Erhvervslån
    • Realkredit
    • Leasing

    Strategisk planlægning

    • Strategisk finansiel sparring
    • Grøn omstilling
    • Likviditetsstyring
    • Risikostyring
    • Investeringer

    Internationalisering

    • Én bank på tværs af grænser
    • Handel med udlandet
    • Konto i udlandet

    Basisløsninger

    • Danske Business One
    • Danske Business Plus
    • Danske Business Pro

    Brancheløsninger

    • Erhvervsejendomme
    • Landbrug
    • Offentlig sektor
    • Foreninger
  • Digitale services

    Digitale services

    • Din digitale bank
    • Digital Signering
    • IT-sikkerhed
    • Myprofile
    • OneTrader
    • Onlinemøde
    • Revisorportal
    • Webinarer

    Netbankløsninger

    • District
    • Mobile & Tablet Business
    • Netbank Erhverv

    Beregnere og værktøjer

    • Beregn FlexLife®
    • Ejendomsanalyse
    • Leverandørkredit og kontantrabat
    • Valutaomregner

    Andre digitale services

    • Apple Pay
    • BLUE - leasing af firmabiler
    • Google Pay
    • MobilePay til erhverv
    • Nyheder
    • June for virksomheder
    • The Hub
    • Zenegy - løn og hr
  • Find hjælp
  • Bliv kunde
  • English

Privat

  • Netbank
  • Letbank
  • Netpost

Erhverv

  • District
  • Netbank Erhverv
  • MobilePay Business
  • OneTrader
  • Digital signering
  • Revisorportal
    •  NemID
    •  MitID
  • Corporate Expense Manager
  • English
  • Privat
  • Erhverv
  • Private Banking
  • LC&I
  • Boligværktøj
  • Foreninger
  • danskebank.com
  • Asset Management
  • Unge og studerende
  • Forside
  • Din virksomhed
    • Opstart

    • Starte virksomhed
    • Vækst

    • Skab vækst
    • Scale up og vækst
    • Ansætte medarbejdere
    • Internationalt

    • International ekspansion
    • International handel
    • Frasalg & Opkøb

    • Virksomhedssalg
    • Fusioner og opkøb
  • Løsninger
    • Daglig drift

    • Konto
    • Kort
    • Betalinger
    • Løn
    • Pension
    • Forsikring
    • Finansiering

    • Overblik over finansiering
    • Grønne lån
    • Kassekredit
    • Mellemfinansiering
    • Bankgarantier
    • Erhvervslån
    • Realkredit
    • Leasing
    • Strategisk planlægning

    • Strategisk finansiel sparring
    • Grøn omstilling
    • Likviditetsstyring
    • Risikostyring
    • Investeringer
    • Internationalisering

    • Én bank på tværs af grænser
    • Handel med udlandet
    • Konto i udlandet
    • Basisløsninger

    • Danske Business One
    • Danske Business Plus
    • Danske Business Pro
    • Brancheløsninger

    • Erhvervsejendomme
    • Landbrug
    • Offentlig sektor
    • Foreninger
  • Digitale services
    • Digitale services

    • Din digitale bank
    • Digital Signering
    • IT-sikkerhed
    • Myprofile
    • OneTrader
    • Onlinemøde
    • Revisorportal
    • Webinarer
    • Netbankløsninger

    • District
    • Mobile & Tablet Business
    • Netbank Erhverv
    • Beregnere og værktøjer

    • Beregn FlexLife®
    • Ejendomsanalyse
    • Leverandørkredit og kontantrabat
    • Valutaomregner
    • Andre digitale services

    • Apple Pay
    • BLUE - leasing af firmabiler
    • Google Pay
    • MobilePay til erhverv
    • Nyheder
    • June for virksomheder
    • The Hub
    • Zenegy - løn og hr
  • Find hjælp
  • Bliv kunde
  • Chat
  • Ring til os

    Ring til os

    +45 45 14 00 00
    • Ventetider Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
    Erhverv Direkte:
    70 133 000
    Teknisk support Netbank Erhverv:
    70 105 501
    Teknisk support District:
    70 114 115
    Se åbningstider
  • Find os
    Find afdeling, hæveautomat eller døgnboks
  • Book møde
Luk
Tryk enter for at se alle resultater
Genveje
Erhvervskonto Erhvervskort Business Online Mobile & Tablet Business
Find hjælp
Alle emner
Genveje
Erhvervskonto Business Online Mobile & Tablet Business Find hjælp
  1. Find hjælp
  2. Log på kodeord og nøgleviser
  3. NemID nøgle app
  • Kom i gang med NemID nøgleapp
  • Brug af nøgleapp
  • Glemt kodeord
  • Mistet mobil med nøgleapp installeret
  • Behold dit nøglekort/nøgleviser
  • Kom i gang med NemID nøgleapp

     Se, hvordan du komme i gang med NemID nøgleappen på NemID.nu

    •  Før du går i gang, skal du sikre dig, at du også har et NemID nøglekort/nøgleviser - det skal du bruge, når du opretter dig. 


    VIDEO: Sådan kommer du i gang
    3FAFAB297DD50674

  • Brug af nøgleapp

    Se hvordan du bruger din nøgleapp  på NemID.nu

    VIDEO: Sådan bruger du NemID Nøgleapp

    67009BDC7DD50674

     

    Vær opmærksom på, at NemID nøgleapp ikke virker med appenTabletbank DK.

  • Glemt kodeord

    Har du glemt dit 4-cifrede kode til nøgleappen eller indtastet en forkert kode 3 gange, skal du nulstille den og lave en ny.
    Du skal i begge tilfælde bruge dit nøglekort/nøgleviser til at nulstille din kode.


    Bemærk
    . En kode må ikke bestå af 4 ens cifre eller være i stigende eller faldende sekvens som fx 1111 eller 1234.

    Du har glemt din kode:

    • Åbn nøgleappen og gå til siden, hvor du normalt taster koden ind.
    • Tryk på ’Glemt kode’.
    • Du skal nu vælge en 4-cifret kode - du må gerne bruge en kode du har brugt tidligere.
    • Gentage koden
    • Koden er nu oprettet. Tryk på 'OK' nederst på skærmen. 

    Du har tastet et forkert kode 3 gange og fået fejlmeddelelsen 'Ny kode krævet'.

    • Åbn nøgleappen og på fejlbeskeden tryk på 'NÆSTE'.
    • Log på med NemID med kode fra dit nøglekort/nøgleviser og tryk på knappen 'Nulstil nøgleapp kode'.
    • Du skal nu vælge en 4-cifret kode - du må gerne bruge en kode du har brugt tidligere.
    • Gentage koden
    • Koden er nu oprettet. Tryk på 'OK' nederst på skærmen. 
  • Mistet mobil med nøgleapp installeret

    Har du mistet en mobil eller tablet, hvor du har installeret NemID nøgleappen skal du spærre appen.
    Du kan spærre din NemID nøgleapp

    • på nemid.nu
    • ved at kontakte NemID support
    • ved at kontakte din bank.
  • Behold dit nøglekort/nøgleviser

     Du kan ikke slippe dit nøglekort eller nøgleviser helt, selvom du har installeret og bruger NemID nøgleappen. Du kan fx få brug for nøglekortet, hvis din NemID nøgleapp ikke er tilgængelig.

    Du skal fx bruge dit nøglekort/nøgleviser, når

    • din mobil/tablet er løbet tør for strøm
    • du ønsker at tilknytte nøgleappen til en ny enhed
    • du har glemt PIN-koden til din nøgleapp og du derfor ønsker at nulstille og den.

    Selvom du har installeret NemID nøgleapp på din smartphone eller tablet, kan du stadig frit skifte mellem at bruge din nøgleapp eller nøglekort/nøgleviser.

Relaterede emner

  • Tekniske krav Netbank Erhverv
  • Business apps
  • Log på Netbank Erhverv
  • Integration services
  • Log på District
  • Nøglekort
  • Tekniske krav District
  • Tidsfrister
  • Adgangskode Netbank Erhverv
  • Bruger-id
  • Bruger-id netbank
  • Log på Netbank Erhverv - MitID
  • eSafeID nøgleviser
  • Kodeord
  • Servicekode

Kontakt os

  • Ring til os
  • Chat med os
  • Find os
  • Skriv til os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du meget velkommen til at tage fat i os på chatten. Du har tre forskellige muligheder at vælge imellem alt efter, om du har brug for rådgivning eller teknisk support til en af vores onlineløsninger.

KundeserviceHverdage: 10.00 - 16.00
District, teknisk supportHverdage: 9.00 - 16.00
Netbank Erhverv, teknisk support Mandag – torsdag kl. 9-21
Fredag kl. 9-18
Lørdag og søndag kl. 10-18
Helligdage 10-16


Bemærk, at du af sikkerhedsmæssige årsager ikke skal sende personlige oplysninger som eksempelvis kontonumre i en chat.

Find afdeling eller Hæveautomat

Find

Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

Book møde

Spørgsmål, ros og klager

Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
Skriv til os

  • Ring til os

    Hovednummer

    45 14 00 00

    Erhverv Direkte:

    70 133 000

    Teknisk support Netbank Erhverv:

    70 105 501

    Teknisk support District:

    70 114 115
    Se åbningstider
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

    Find
  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Få et møde Kom straks i gang

For kunder

  • Blanketter
  • Legitimation og dokumentation
  • Spørgsmål, ros og klager
  • Seneste-nyt
  • Brexit

Om banken

  • Karriere
  • Presse
  • Investor relations
  • IT-sikkerhed

Anden information

  • Finanstilsynet mm
  • Konklusioner fra Estland-undersøgelser
  • MiFID
  • MiFID II
  • Leverandører
  • GDPR

Kontakt og hjælp

  • Find hjælp
  • Kontakt os
  • Teknisk support

Priser og vilkår

  • Vilkår

    • Blanketter
    • Legitimation og dokumentation
    • Spørgsmål, ros og klager
    • Seneste-nyt
    • Brexit
    • Karriere
    • Presse
    • Investor relations
    • IT-sikkerhed
    • Finanstilsynet mm
    • Konklusioner fra Estland-undersøgelser
    • MiFID
    • MiFID II
    • Leverandører
    • GDPR
    • Find hjælp
    • Kontakt os
    • Teknisk support
    • Vilkår

Information om fonde på denne hjemmeside er markedsføringsmateriale og udgør ikke investeringsrådgivning. Du bør altid rådføre dig med dine rådgivere, inden du investerer, og orientere dig om dine investorrettigheder i prospektet, central investorinformation/væsentlig investorinformation og information om klagehåndtering.

Danske Bank tilbyder ikke investeringsrådgivning (”Investeringsrådgivning”) eller anden form for investeringsservice, herunder handel, udførelse og formidling af ordrer med finansielle instrumenter samt placering, opbevaring og forvaltning af værdipapirer/finansielle instrumenter (”Investeringsservice”) til personer hjemmehørende og bosiddende i USA, jf. definitionen nedenfor.

Materialet på denne hjemmeside er således ikke beregnet til at blive distribueret til eller anvendt af personer hjemmehørende og bosiddende i USA. Intet materiale på denne hjemmeside må fortolkes og opfattes som et tilbud om Investeringsrådgivning eller Investeringsservice til en person hjemmehørende og bosiddende i USA.

I forhold til Investeringsrådgivning skal en person hjemmehørende og bosiddende i USA forstås som enhver af følgende:

  • En fysisk person hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • En virksomhed eller et interessentskab som er registreret eller organiseret i USA, men som ikke er en offshore-afdeling eller en anden form for repræsentation tilhørende en person hjemmehørende og bosiddende i USA, som har en gyldig forretningsmæssig begrundelse for sit virke, og som varetager opgaver og reguleres som et forsikringsselskab eller en bank.
  • En afdeling eller en repræsentation tilhørende et udenlandsk selskab med base i USA.
  • En fond, hvor formueforvalteren er en person hjemmehørende og bosiddende i USA, medmindre investeringsfuldmagten indehaves eller deles med en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • Et bo, hvor en person hjemmehørende og bosiddende i USA fungerer som bobestyrer eller administrator, medmindre boet er underlagt udenlandsk lov, og investeringsfuldmagten indehaves eller deles med en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • En ikke-diskretionær konto ejet af en person hjemmehørende og bosiddende i USA eller en diskretionær konto, som forvaltes af en mægler eller anden person med et betroet erhverv, medmindre det er til fordel for en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • Ethvert selskab som er organiseret eller registreret med det formål at omgå gældende værdipapirlove i USA.

Begrebet ”person hjemmehørende og bosiddende i USA” omfatter ikke en person, som ikke var i USA på det tidspunkt, hvor vedkommende indgik en aftale om investeringsrådgivning med Danske Bank.

I forhold til Investeringsservice skal en person hjemmehørende og bosiddende i USA forstås som enhver kunde som opholder sig i USA, med mindre der er tale om en kunde, som var bosiddende uden for USA på det tidspunkt, hvor kundeforholdet med Danske Bank blev indgået, og som, ved ophold i USA, ikke opfylder en af følgende:

  1. Amerikansk statsborgerskab (herunder dobbelt statsborgerskab i USA og et andet land).
  2. Permanent opholdstilladelse i USA (”green card”).
  3. På anden måde opholder sig i USA på ikke-midlertidig basis.

Danske Bank A/S, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Tlf. (+45) 70 123 456, Kontakt os, CVR-nr. 61126228, SWIFT: DABADKKK
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

Danske Bank forbeholder sig alle rettigheder. Danske Bank A/S er under tilsyn af Finanstilsynet. Klageansvarlig afdeling: Danske Bank, Complaint Management Function, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Mail: klageservice@danskebank.dk

Læs vores information om behandling af personoplysninger - enkeltmandsvirksomheder, information om behandling af personoplysninger - andre typer virksomheder, vilkår for brug af website, information om behandling af cookies og personoplysninger på vores websites etc og information om dine rettigheder ved betalinger i Europa.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler personoplysninger - skriv til vores Databeskyttelsesrådgiver, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K, e-mail: dpofunction@danskebank.com

Danske Bank

Brug vores Mobile Business app

eller log på vores selvbetjeningsløsninger

Log på
Luk
  • Kundeservice Erhverv

    Hverdage kl. 10 – 16

    Start chat
    District, Teknisk support
    Hverdage kl. 9 – 16

    Start chat
    Netbank Erhverv, Teknisk support
    Mandag – torsdag kl. 9 – 21
    Fredag kl. 9 – 18
    Lørdag, søndag kl. 10-18
    Helligdage kl. 10-16
    Start chat
    Bemærk, at man aldrig skal afsløre personlige oplysninger, såsom kontonumre i en chat
  • Ring til os

    +45 45 14 00 00

    • Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
    Erhverv Direkte:
    70 133 000
    Teknisk support Netbank Erhverv:
    70 105 501
    Teknisk support District:
    70 114 115
    Se åbningstider
  • Find afdeling, hæveautomat eller døgnboks

    Find
  • Book møde

Danske Banks brug af cookies og behandling af personoplysninger

Vi bruger data fra egne cookies og tredjeparts cookies. Vi bruger dem i kombination med dertil tilknyttede personoplysninger for at huske dine indstillinger, forbedre vores services, til at følge din brug af hjemmesiden og lave trafikmålinger samt vise de mest relevante budskaber til dig (inklusiv profilering). Nedenfor kan du vælge at sige ok til alle cookies eller selv vælge, hvilke af vores valgfrie cookies du vil acceptere. Dit samtykke dækker både over brug af cookies og den dertil tilknyttede behandling af personoplysninger. Du kan læse mere om brugen af cookies og om vores behandling af personoplysninger. I bunden af hjemmesiden kan du læse mere om, hvordan du tilbagekalder dit samtykke ved at klikke på linket om cookies-retningslinjer.