Tilbagebetaling af tidligere opkrævet gæld

Opdateret d. 31.08.22

Siden vi konstaterede fejlene i vores gældssystemer, har vi arbejdet intensivt på at løse problemerne og kompensere kunder, der har betalt for meget. Desværre er sagen løbende vokset i både omfang og kompleksitet, og vi har derfor nu udviklet en løsning, der skal sikre hurtigere afklaring for langt de fleste af vores kunder med inkassogæld. 

Alle kunder, der kan være berørt af løsningen, får et brev fra os. 

Du kan anmelde yderligere tab

Hvis du mener, at du som følge af fejl i din gældssag har haft et yderligere tab eller et tab ud over det beløb, du får tilbage, kan du anmelde det ved at udfylde formularen og sende den til os.  


Anmeld tab   Report additional loss

Alle anmeldelser bliver behandlet individuelt. 
Når vi har gennemgået din henvendelse, kontakter vi dig.

Du kan også læse mere og få svar på de oftest stillede spørgsmål her



Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.