Tilbagebetaling af tidligere opkrævet gæld

Vi har nu gennemgået størstedelen af alle kundesager i vores gældssystemer i forhold til hovedårsagerne til de datafejl, der desværre kan have medført, at vi har opkrævet for meget gæld. 

Du får en status på din gældssag

Alle kunder, der kan være berørt af sagen, får i løbet af sommeren 2021 et brev fra os med en status på deres gældssag. Hvis du har betalt for meget, får du pengene tilbage sammen med en kompensation for den tid, du kunne have haft pengene til rådighed. I brevet kan du se, hvor meget du skal have tilbage, og hvordan du får pengene retur. 

Du kan anmelde yderligere tab

Hvis du mener, at du som følge af fejl i din gældssag har haft et yderligere tab eller et tab ud over det beløb, du får tilbage, kan du anmelde det ved at udfylde formularen og sende den til os.  

Anmeld tab   Report additional loss

Alle anmeldelser bliver behandlet individuelt. 
Når vi har gennemgået din henvendelse, kontakter vi dig.

Du kan også læse mere og få svar på de oftest stillede spørgsmål her