Få et midlertidigt overtræk

Har du et akut behov for ekstra midler, kan et midlertidigt overtræk måske være en mulighed for dig. Du kan ansøge om et midlertidigt overtræk i din netbank, via din filial eller du kan ringe til os. 

  • Få et midlertidigt overtræk

    Sådan gør du
    • Log på netbank.
    • Vælg den konto på kontooverblikket, hvor du ønsker et midlertidigt overtræk
    • Klik på fanebladet "Vilkår"
    • Følg instruktionerne på skærmen


    Når du har afgivet information og ønsker til det midlertidige overtræk, behandler vi din ansøgnings straks, og du vil modtage svar i løbet af få minutter.

    Ekspeditionstid: Kan vi godkende din ansøgning, sender vi en aftale, som du skal underskrive i netbanken. Når aftalen er underskrevet, vil det midlertidige overtræk være til rådighed med det samme.

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Bliv kunde:

70 10 17 08

  • Ring til os

    Hovednummer

    70 123 456
    • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til netbank:

    70 105 501
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:     08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

    Bliv kunde:

    70 10 17 08

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.