Kontakt og møder

  • Skriv til os via mobilbanken

    bc798c25-00090249-3cb49d3e

    Se, hvordan du sender en besked til os via mobilbanken (1:07)

    Sådan sender du en besked til os

    • Tryk på 'Beskeder' i den nederste menulinje. Det er også her, du kan se, hvis du har modtaget en besked - markeret med en blå prik.
    • Tryk på ikonet for ny besked i øverste højre hjørne.
    • Vælg det aktuelle emne med et tryk.
    • Skriv din besked og vedhæft evt. filer ved at trykke på papirclips-ikonet nederst til venstre.
    • Send beskeden til banken ved at trykke på 'Send' nederst til højre.

    Når du sender en besked via mobilbanken, bliver din besked modtaget af medarbejdere, der enten selv besvarer din henvendelse, eller sender den videre til din afdeling. Vi svarer dig inden for 2 hverdage .

  • Skriv til os via netbanken



    Bemærk
    Modtager af beskeden
    . Når du sender en besked via netbanken, bliver din besked modtaget af medarbejdere, der enten selv besvarer din henvendelse, eller sender den videre til din rådgivningscenter. Vi svarer dig inden for 2 hverdage .
    Har du en personlig rådgiver, finder du oplysningen på forsiden i din netbank.
  • Book møde via hjemmeside

    Du kan altid booke et møde med os, hvis du ønsker at sparre med en rådgiver om din økonomi. Mødet kan være enten et møde i afdelingen eller online.

    Du booker mødet ved at vælge hvornår, hvordan, og hvem du gerne vil mødes med. Når du har booket mødet, får du en bekræftelse, og har vi spørgsmål, ringer vi til dig, inden vi mødes. Det hele er naturligvis uforpligtende for dig.

    Book møde

  • Ændre eller aflyse møde

    I en travl hverdag kan der let komme noget i vejen for aftaler og møder, og selvom du har aftalt et møde med os, har du naturligvis altid mulighed for få ændret mødetidspunktet eller aflyse det.

    Sådan gør du
    • Du aflyser dit møde via linket i den e-mail, hvor vi bekræftede mødet. Derefter kan du nemt booke et nyt møde via din mobil eller hjemmesiden.
  • Ring til os via mobilbanken

    Sådan ringer du til os fra mobilbanken

    • Tryk på 'Menu' nederst til højre i menulinjen.
    • Scroll ned til 'Kontakt og hjælp' og tryk.
    • Her kan du vælge hjælp til den kategori, du har spørgsmål til. Tryk på den aktuelle kategori.
    • Under den valgte kategori kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål. Tryk på det aktuelle spørgsmål.
    • Du kan nu se svaret på det valgte spørgsmål, og se hvordan du nemt og hurtigt, selv kan løse problemet. Tryk på den blå knap for at komme direkte til funktionen i mobilbanken.
    • Har du fortsat behov for at kontakte os? Tryk på linket nederst og ring direkte fra mobilbanken og få hjælp til den valgte kategori.

Kontakt 

Åbningstider.

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16


Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp
Kundeservice
Chat for kunder
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat for alle
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
Find svar
  • Find os

    Find rådgivningscenter, åbningstid og hæveautomat

    Når åbningsdagen ligger på en helligdag eller bank-lukkedag

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.