Adgangskode

Adgangskode bruges i forbindelse med NemID, når du skal logge på net- og Letbank.

Hvis du tror at andre har fået kendskab til din adgangskode til NemID, skal du med det samme ændre din adgangskode eller bestille en ny midlertidig adgangskode.
  • Glemt adgangskode

    Du skal bestille en en midlertidig adgangskode, hvis du har glemt din gamle.

    Gå til NemID.nu og bestil en midlertidig adgangskode.

    Husk: Du skal have dit brugerID og nøglekort klar ved bestillingen. Du modtager den med posten inden for 3 -4 hverdage.

  • Bestilling af midlertidig adgangskode

    Du skal bestille en midlertidig adgangskode, hvis du har glemt din adgangskode eller din midlertidige adgangskode er udløbet.
    Bemærk. Den midlertidige adgangskode sendes med posten og du vil modtage den inden for 3-4 hverdage.

    Gå til NemID.nu og bestil en midlertidig adgangskode.

    Vær opmærksom på, at dit NemID bliver spærret, når du bestiller en midlertidig adgangskode. Det betyder, at du ikke kan bruge dit NemID, før du har modtaget den midlertidige adgangskode. Når du taster den midlertidige adgangskode ind, bliver dit NemID låst op igen.
  • Skift adgangskode

    Du kan altid skifte din adgangskode til NemID fx, hvis du har mistanke om, at andre kender til din personlige adgangskode.

    En adgangskode til NemID skal opfylde forskellige betingelser, som bliver vist i skærmbilledet, hvor du vælger den.

Kontakt os

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.