åben 24 timer i døgnet alle ugens dage.
Hver søndag fra kl.00.00 til 06.00 kan du opleve begrænsninger i brugen af de forskellige funktioner i netbank på grund af teknisk vedligehold.
For at logge på netbank og letbank skal du have et NemID og en aftale om netbank eller letbank. Har du allerede NemID, kan du logge på netbank eller letbank med dit NemID umiddelbart efter, at du har bestilt aftalen.
Har du ikke et aktivt NemID ved din bestilling af netbank, udsteder vi et nyt til dig. Du modtager herefter med posten: et NemID-nummer, et nøglekort og en midlertidig adgangskode, og du skal bruge alle 3 ting, den første gang du logger på for at aktivere dit NemID.
Se hjælpevideo
Sådan gør du trin for trin
|
![]() |
|
![]() |
| ![]() |
| ![]() |
| ![]() |
| ![]() |
|
![]() |
| ![]() |
Mobilbank
Åbn appen til mobilbanken. Log på med dit fingeraftryk så slipper du for at indtaste koder eller indtast din servicekode.
Er du ny bruger af mobilbanken, eller har du fået ny mobil, skal du logge på med NemID eller MitID. Ved første log-on binder du mobilbanken sammen med din mobiltelefon via NemID, så appen kan bruges fra netop din enhed. Det er muligt at registrere op til 3 forskellige enheder, som en sikker enhed.
Fordelen er, at du fremover kun skal bruge din servicekode og ikke dit NemID til log on og godkendelser.
Sådan gør du
Første gang du logger på mobilbanken skal du logge på med NemID eller MitID.
Aktivering af Touch ID og FaceID ved anden eller senere log-on
Når du logger på mobilbanken ved anden eller senere log-on, vil du få præsenteret muligheden for at aktivere Touch ID og FaceID.
Du kan vælge mellem:
- Opret nu
- Ikke lige nu (samme forslag vises ved næste logon)
- Nej (forslag vil aldrig blive vist igen)
Vælger du 'Opret nu', vil du næste gang du logger på kunne gøre det med Touch ID og FaceID.
Se, hvordan du logger på netbanken med NemID (1:15)
Sådan gør du trin for trin
| ![]() |
| ![]() |
| ![]() |
| ![]() |
Der kan være forskellige årsager til at du får fejl i bruger-id eller adgangskode ved log-on.
Det kan skyldes at:
Hvis du ikke kan logge på, kan du aktivere din adgang igen ved at bestille en ny midlertidig adgangskode.
Det er også muligt at logge af appen, ved at trykke på de tre streger i menuen nederst og herefter klikke på 'Log af'.
Logger du ikke selv af, vil den nye mobilbank være logget på de næste 5 min. i den skjulte programlinje alt efter dit styresystem.
Netbank og letbank
Du logger af ved at klikke på 'Log af' - den blå knap øverst til højre.
Logger du ikke af selv, vil du efter 5 min. inaktivitet automatisk blive logget af.
Sådan logger du på Netpost
Bemærk. Det er kun dine egne konti, du kan bruge til at logge på med. Det vil sige, at kontonummeret skal være oprettet på dit cpr-nummer alene og det kan dermed ikke være en fælleskonto eller en erhvervskonto.
Teknisk support til netbank:70 105 501Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag: 08.00 - 18.00
Lørdag: 10.00 - 18.00
|
Spær dit kort:70 20 70 20Bliv kunde:70 10 17 08 |