Opdatering af id-oplysninger

Brug NemID nøgleappen

Opdatering af id-oplysninger i NemID nøgleapp
Som en del af forberedelsen til MitID kan du opleve at få et brev fra Digitaliseringsstyrelsen om, at du skal opdatere dine id-oplysninger, før du kan få MitID.

Du kan nemt opdatere dine id-oplysninger ved at scanne dit pas i NemID nøgleapp - følg vejledningen i brevet og anvisningerne undervejs i appen.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du læse mere på www.borger.dk/id eller kontakte Digitaliseringsstyrelsens support på 33 98 00 12.

 

NemID bliver til MitID
Overgangen til MitID vil ske over en længere periode i løbet af 2021 og 2022, og indtil da skal du bare bruge NemID, helt som du plejer. Du får MitID via din mobil- eller netbank, og det er også dér, vi giver dig besked, når det bliver din tur. Der kan dog godt gå lidt tid, før det er din tur, da der er mange, der skal have MitID.

Kontakt 

Vores supportteam sidder parat til at chatte med dig. Hvis du har spørgsmål om MitID, dine personlige konti, lån eller lignende, skal du i stedet ringe til os.


KundeserviceHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
Teknisk supportHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.