Rigtigt nøglekort ved log-on med NemID

  • Find dit nøglekortnummer

    Find dit nøglekortnummer

    Nummeret på dit nøglekort skal være det samme, som det nummer du ser på skærmen, når du logger på netbank.


    Tjek om nummeret på dit nøglekort er det samme, som det nummer, du ser på skærmen. Er nummeret ikke det samme, skal du undersøge, om du har et nøglekort med det korrekte nummer. Hvis du har modtaget et nyt nøglekort, kan du også vælge at tage det i brug.

    • I log-on boksen trykker du på linket ’Tag nyt nøglekort i brug’.
    • Du får nu vist det nøglekort, der er aktivt lige nu og de nøglekort du har mulighed for at aktivere.
    • Vælg det kort i rullemenuen, du fremover ønsker at bruge.
    • Tryk på ’Vælg nøglekort’ for at aktivere det nye nøglekort.
    • Stemmer nummeret på dit nøglekort overens med det nummer du ser på skærmen, kan du fortsætte med at logge på netbanken..

    Har du ikke et af de nævnte nøglekort, skal du spærre det aktive nøglekort og bestille et nyt. Du kan bestille og spærre nøglekort ved at ringe til os på telefon 70 105 501 eller til NemID på telefon 72 24 70 10.
    Du kan også hente et nyt nøglekort i Borgerservice og i de fleste Danske Bank-afdelinger. Husk at tage gyldig legitimation med.
  • Se video

    Se video



    57AE63FF7DD50674
    Se, hvordan du gør, hvis du ikke har det rigtige nøglekort ved log-on med NemID. (1:34)

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

Teknisk support til Netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08
Flere kontaktnumre
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

  • Skriv til os