Selvbetjening

  • Kan jeg få adgang til foreningens e-Boks uden at have adgang til netbank?

    Kan jeg få adgang til foreningens e-Boks uden at have adgang til netbank?

    Ja – NemID medarbejdersignatur skal bestilles på www.medarbejdersignatur.dk

  • Hvordan sender jeg dokumenter til banken?

    Hvordan sender jeg dokumenter til banken?

    Du kan sende dokumenter til os, enten via hjemmesiden eller netbank.

    Via hjemmesiden

    • Gå ind på www.danskebank.dk/foreninger
    • Klik på fanen ’Send dokumenter’ i højre hjørne.
    • I næste skærmbillede klikker du på ’Næste’.
    • Udfyld de fem felter: Foreningen CVR-nr., dit eget for- og efternavn, foreningens navn, din egen eller foreningens e-mail og dit eget eller foreningens telefonnummer/mobilnummer.
    • Nederst i skærmbilledet klikker du på ’Næste’.
    • I næste skærmbillede klikker du på ’Vælg’ nederst for at søge på filer.
    • Klik på send, når du har uploadet alle dine filer.


    Via netbank

    • Log dig på Danske Netbank ved at gå på www.danskebank.dk
    • Klik på ’Log på’ i øverste højre hjørne.
    • Under privat: Klik på netbank.
    • Log på med dit personlige bruger-id, din adgangskode og nøgle fra dit nøglekort.
    • Hvis du ikke er privatkunde i Danske Bank vil du nu stå på foreningens netbank
    • Hvis du er privatkunde i Danske Bank vil du nu stå på din egen netbank og skal øverst i højre hjørne klikke på ’Skift aftale’.
    • Flyt prikken i venstre side til foreningen, og klik på ’OK’. Du står nu i foreningens netbank.
    • Klik på fanen ’Kontakt & hjælp’ i øverste højre hjørne.
    • Under fanen ’Kontakt og møde’ klikker du på ’Skriv til os’.
    • Herefter udfylder du felterne og vedhæfter dokumenter ved at klikke på fanen ’Vedhæft fil’.  
    • Slut af med at klikke på ’Send besked’ nederst i skærmbilledet.
    • Besked og filer er nu sendt til banken.
  • Hvilket NemID skal foreningen bruge?

    Hvilket NemID skal foreningen bruge?

    Til eBoks: For at få adgang til, at se post i eBoks, skal foreningen oprette en medarbejdersignatur, altså et nemID til foreningen. I bestiller medarbejdersignaturen på www.medarbejdersignatur.dk

    Til netbank: Når I logger på foreningens netbank skal i bruge jeres personlige NemID, da det er en privat netbankaftale, I får.

  • Hvor finder jeg kontoudskrifter og posteringer, der er mere end 13 måneder gamle?

    Hvor finder jeg kontoudskrifter og posteringer, der er mere end 13 måneder gamle?

    I netbanken kan du søge 13 mdr. tilbage i bevægelserne på kontoen. Har du brug for oplysninger om transaktioner, der er ældre, skal du finde dem på de fremsendte kontoudskrifter. Udskrifterne er sendt til foreningen med post – i enten netbank eller eBoks.

    Tip: Som forening har i mulighed for at få eBoks – her gemmes udskrifterne for evigt. Det er muligt at overdrage adgangen til eBoks til en eventuel ny kasserer og dermed hjælpe denne med regnskabsoplysningerne.

  • Hvordan får foreningen MobilePay?

    Hvordan får foreningen MobilePay?

    Der findes flere typer af MobilePay til foreninger. Se eventuelt www.mobilepay.dk eller ring til MobilePay på 45 144 440, så finder vi den løsning, der giver mest værdi for netop jeres forening.

Brug for hjælp?

Hovednummer

70 123 456
  • ÅbningstiderKontakt os hele døgnet

Support til Netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08
Flere kontaktnumre
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

  • Skriv til os