Log på District
-
Log på første gang som ny bruger
Til dit første log on skal du bruge dit bruger-id, midlertidige kodeord og din nøgleviser for at kunne aktivere dit eSaftID.
Sådan gør du:- Klik for at aktivere dit eSafeID.
- Vælg om du vil aktivere via MitID eller SMS.
- MitID: log på med dit private MitID som du plejer.
- SMS: Indtast dit District bruger-id og midlertidige kodeord og klik 'Fortsæt' og du vil modtage en aktiveringskode via SMS. - Følg herefter instruktionerne på skærmen.
- Du har nu aktiveret dit eSafeID og er klar til at logge på District.
-
Log på District
Du skal bruge dit kodeord, dit bruger-id og din nøgleviser hver gang, du logger på District.
Sådan gør du- Gå ind på vores hjemmeside danskebank.dk. Klik på 'Log-on' øverst til højre og vælg District.
- Indtast dit bruger-id og dit kodeord. Klik på 'Næste'.
- Indtast nøglen fra din nøgleviser, og klik på 'OK'.
- Du er nu logget på District.
- Gå ind på vores hjemmeside danskebank.dk. Klik på 'Log-on' øverst til højre og vælg District.
-
Fejl i kodeord eller nøgle fra nøgleviser
Hvis du får fejlmeddelelsen 'Fejl i kodeord eller nøgle fra nøgleviser' skyldes det, at du har indtastet et forkert kodeord eller bruger-id.
Læs mere om hvordan du laver et nyt kodeord.
Læs mere om hvordan du bruger din nøgleviser.
Bemærk, at dine log on-oplysninger bliver blokeret efter 5 forsøg. For at aktivere dem igen skal du kontakte Support Direkte Erhverv. -
Dit kodeord
Indtast den midlertidige kode, du har modtaget med posten, i feltet 'Midlertidig pinkode'.
Når du aktiverer dit eSafeID, vil du blive bedt om at vælge et nyt kodeord som består af mindst 4 tegn, hvoraf mindst 1 er et tal.
Læs mere om kodeord og midlertidig pinkode -
Dit bruger-id
Når der er oprettet en aftale til District for dig, får du tildelt et bruger-id. Det tildelte bruger-id står på bilaget til aftaledokumentet. Hvis du ikke har bilaget, kan du få oplyst dit bruger-id på følgende måder:
- I det brev, du fik sammen med din nøgleviser til District.
- I Brugeradministration i District, hvis der er en anden bruger på din aftale, der har adgang hertil.
- Ring til Support Direkte Erhverv.