Del

Møder med Private Banking: Sådan er vores forholdsregler

Coronavirus er en udfordring, som berører hele samfundet. Derfor tager vi også vores forholdsregler for at forhindre en eventuel smitte. Det betyder, at vi løbende vurderer, hvordan kundemøder kan foregå på den bedste måde, uden det går udover den service, du får som kunde i Private Banking.

OPDATERET 12. MARTS 2020

”Vi ønsker altid at arbejde ansvarligt, og gør hvad vi kan for at inddæmme det. Derfor har vi startet med at aflyse alle større arrangementer, ligesom vi internt forsøger at inddæmme en potentiel smitte”, udtaler Jacob Meincke, direktør for Private Banking Elite i Danske Bank.

Derfor har vi valgt, at vi fra og med 12. marts 2020, afholder alle kundemøder på telefon eller online, hvis det er muligt. Du kan naturligvis fortsat kontakte din Private Banker på telefon og e-mail, som du er vant til. Vi opfordrer dog til, at du skriver en mail – så kan din Private Banker ringe dig op hurtigst muligt.

Hvad med fremtiden?

Jacob Meincke understreger, at vi løbende følger situationen, og at vi allerede har taget handling for at forhindre spredning af smitte i organisationen og blandt kunder.

”Vi har på nuværende tidspunkt bedt halvdelen af vores medarbejdere arbejde hjemmefra. På den måde mindsker vi tætheden på kontorerne, og højner medarbejdernes sikkerhed”, fortæller han.

Jacob Meincke understreger også, at selvom der nu ikke bliver fysiske møder, vil du naturligvis fortsat få personlig betjening fra din private banker og investeringsrådgiver, da alle vores medarbejdere er udstyret med bærbar computer med adgang til systemer og mobiltelefon, og kan arbejde uden fysisk at være tilstede på vores kontorer.