Ring til os
Få rådgivning og hjælp døgnet rundt på 70 123 456
70 123 456.
Du kan også ringe direkte, hvis dit spørgsmål drejer sig om et af emnerne nedenfor.

Direkte telefonnumre og åbningstider
-
Teknisk support
Support til netbank 70 105 501
Få teknisk hjælp til Netbank, Mobilbank, TabletbankMandag - torsdag: 08.00 - 21.00 Fredag: 08.00 - 18.00 Lørdag: 10.00 - 18.00 Søndag: 10.00 - 21.00
Spær dit kort 70 20 70 20
Spær dit kort, hvis du har mistet det eller har mistanke om misbrug.Åbent hele døgnet - alle ugens dage. -
Spær kort
Ring 70 20 70 20, hvis du har mistet dit kort eller har mistanke om misbrug.
Åbent døgnet rundt, alle ugens dage.Tip: Spær og åbn dit kort på 1 minut
Hvis dit kort er blevet væk, kan du nemt og hurtigt spærre det i mobilbanken – og åbne det igen, hvis det dukker op.
Er dit kort misbrugt? Hvis du opdager korttransaktioner på din konto, som du ikke kan genkende eller acceptere, skal du gøre indsigelse. Se hvordan. -
Forsikring
Ring 44 20 44 10, hvis du har brug for hjælp til køb af forsikring eller har spørgsmål til dine forsikringer hos Tryg.
Mandag-torsdag: 8 - 21
Fredag: 8 - 18
Weekend: 9 - 16 -
Bliv kunde
Ring 70 10 17 08, hvis du vil være kunde i Danske Bank.
Åbent døgnet rundt, alle ugens dage. -
Bolig
Ring 70 15 15 16, hvis du har brug for hjælp til køb eller salg af bolig eller har spørgsmål til dine nuværende lån.
Mandag-torsdag: 9-21
Fredag: 9-18
Weekend: 10-16 -
Investering
Ring 70 20 22 96, hvis du vil i gang med at investere eller har spørgsmål til dine investeringer i Danske Bank.
Alle hverdage: 9.00-17 -
Særskilte områder - Penge- eller realkreditinstitut, revisor, ejendomsmægler eller advokat
Brug disse numre, hvis du er fra et penge- eller realkreditinstitut, er revisor, ejendomsmægler eller advokat. Penge- eller realkreditinstitutter: 45 130 300 Revisor: 45 130 400 Ejendomsmægler: 45 130 500 Advokat: 45 130 600
Gå til vores leverandørside, hvis du er leverandør til Danske Bank eller ønsker at blive det
Vidste du?
når du ringer til os.