Optimér administrationen af løn og HR med Zenegy Payroll  

Vil I have et fleksibelt lønsystem med fuld kontrol over godkendelser og afvigelser inden lønkørsler? Skal det samtidig være nemt for jeres medarbejdere at registrere fx timer og fravær – og skal de have en bedre oplevelse, når de modtager og gennemgår deres lønseddel?  

Danske Bank har indgået et partnerskab med Zenegy, som introducerer nye standarder inden for administration af løn og HR i form af en åben platform med en digital og brugervenlig løsning, kaldet Zenegy Payroll.

 

Bliv kontaktet af Zenegy

 

 


Hvad kan Zenegy tilbyde jeres virksomhed?

Administration af løn og HR-dokumenter kan være tidskrævende og komplekst med mange forskellige it-systemer involveret.

Med Zenegy bliver det meget nemmere for både ledelsen og medarbejderne ved hjælp af automatisering og optimering af arbejdet. Zenegy kan tilbyde jer en løsning, der opfylder jeres specifikke behov.

Med Zenegy Payroll får I blandt andet:

  • 100 % digital lønkørsel
  • Åbent API med nem integration til andre systemer og apps
  • Funktionalitet såsom masse opdatering, avanceret bogføring, datostyring, avanceret godkendelsesflow og sikkerhed
  • Moderne medarbejder-app med nem registrering af fx timer, kørsel og fravær
  • Adgang til interaktive, digitale lønsedler på 12 forskellige sprog
  • Forklaring i appen på alle elementer i lønsedlerne, fx den nye ferielov
  • Fri support via in-app chat, email og telefon


Få et endnu bedre finansielt overblik i District

Hvis I er kunde hos både Danske Bank og Zenegy, kan I hente nøgletal fra Zenegy direkte ind i Danske Banks platform District. På den måde kan I hurtigt få overblik over de løbende ændringer i jeres lønudgifter.

Bruger I District, kan I nemt og kvit og frit hente dataene fra Zenegy til District, hvor de vises på forsiden i widgets, som giver dig hurtigt overblik. Du kan vælge mellem otte forskellige widgets, og dataene hentes i realtid.

 

Hvad kan I bruge widgets i District til?

Bruger I District, kan I hente data fra Zenegy til widgets i District. Widgets gør jer i stand til nemt at holde styr på fremtidige lønudbetalinger, se ændringer i lønudgifter på tværs af virksomheden og følge op på afventende godkendelser af fx kørsel, ferie og timeregistreringer. I vil også blive gjort opmærksom på skyldige feriepenge her og nu, have mulighed for at følge udgifter til kørsel og timeomkostninger og få overblik over jeres medarbejderomsætning. 

Er du allerede kunde hos Zenegy? Log på District for at tilføje Zenegy Widgets til dit dashboard allerede i dag.   

 



Hvordan gavner partnerskabet mellem Danske Bank og Zenegy jeres virksomhed?

Danske Banks rådgivere har dagligt kontakt med tusindvis af virksomheder. Udover store drømme om fremtiden har mange af virksomhederne også en fælles oplevelse af, at løn- og HR-administration kræver tid og ressourcer, og at tunge og komplekse systemer kan have en stor indflydelse på medarbejdertilfredsheden.

I samarbejdet med Zenegy giver vi vores bud på en fleksibel løsning, der opfylder de behov, vi møder hos virksomheder i dag. Det giver jer mulighed for at fokusere på det vigtigste – nemlig at drive jeres forretning.



Services og produkter udbydes af Zenegy ApS. Danske Bank A/S modtager omsætningsprovision og ejer en større andel af Zenegy ApS.

Vil du vide mere?

Bliv kontaktet af Zenegy, hvis du vil vide mere om, hvad deres løsning kan gøre for din virksomhed.

Bliv kontaktet af Zenegy

1bf2fed0-00090249-968af6cd

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.