Zenegy - forenkler og automatiserer jeres administration

Zenegy tilbyder fleksible løsninger, der gør arbejdet med bogføring, udgiftshåndtering og løn nemmere og mere effektivt.

Med Zenegys løsninger kan du automatisere de administrative processer i din virksomhed og reducere den tid, der bruges på administrative opgaver.

Bliv kontaktet af Zenegy

Spar tid med mindre manuelt arbejde

Zenegys løsninger gør jeres administration nemmere ved hjælp af automatisering, der sparer tid og minimerer fejl.

Brugervenlige apps

 I Zenegys apps kan dine medarbejdere blandt andet se interaktive lønsedler, registrere timer og indsende udlæg. 

Kan integreres med virksomhedens systemer

Zenegy har et åbent API og tilbyder forskellige integrationer, så du kan opnå synergi i jeres softwareløsninger.

Hvad er Zenegy?

Zenegy tilbyder løsninger, der kan optimere arbejdsgangene og processerne i din virksomhed og reducere arbejdet med udgiftshåndtering, bogføring og løn. Vælger du Zenegy Numbers, får du glæde af en fuld suite af finansielle løsninger. 

Danske Bank samarbejder med Zenegy, som står bag Zenegy Numbers, Expense og Payroll. Hvis din virksomhed er kunde hos både Danske Bank og Zenegy, kan du hente nøgletal fra Zenegy Payroll direkte ind i Danske Banks netbankløsning District. Du kan også bruge et Premium API fra Danske Bank til for eksempel at modtage notifikationer øjeblikkeligt og nemt få integreret kort. 

Tal med os om Zenegy

Hvad får du med Zenegys løsninger?

Zenegy Expense

Løsning til udgiftshåndtering

Optimer jeres processer og reducer det manuelle arbejde med udgiftshåndtering.

 

  • Spar tid med automatiserade godkendelsesflows.
  • Optimer arbejdsgange med integrationer til forskellige regnskabssystemer.
  • Brugervenlig app, der gør det nemt at håndtere udlæg.
  • Tilpas visninger til den enkelte bruger. 
  • Med Premium API fra Danske Bank kan du modtage notifikationer øjeblikkeligt og nemt integrere kort. 

Zenegy Payroll

Løsning til lønadministration

Gør arbejdet med lønadministration nemmere og øg effektiviteten.


  • Spar tid på manuelle opgaver med automatiserede processer.
  • Få indsigt i udgifter og compliance med avanceret rapportering. 
  • Intuitiv og brugervenlig app til ansatte gør det let at registrere tid, udlæg og fravær. 
  • Optimer arbejdsgange ved at planlægge fremtidige ændringer.
  • Bedre intern regnskabsstruktur med bogføring på afdelingsniveau. 

Zenegy Numbers

Fuld suite af finansielle løsninger, inkl. Expense og Payroll

Fuldt integrerede løsninger i én samlet pakke, så du opnår fuld funktionalitet frem for enkeltstående løsninger. 

  • Automatiseret rapportering med rapporter og visninger, der kan tilpasses dine behov.
  • Forbedret samarbejde med integreret chat-funktion. 
  • Forbind virksomhedens konti med Zenegy og opnå bedre indsigt med nem import af transaktioner og automatisk bogføring.  
  • Optimer jeres arbejdsgange ved at betale fakturaer direkte i Zenegy Numbers.

Spørgsmål og svar om Zenegy

Tjenesterne udbydes af Zenegy ApS, og Danske Bank A/S er ikke ansvarlig for tjenesterne. Danske Bank A/S modtager provision i forbindelse med partnerskabet og ejer en større andel af Zenegy ApS.

Andre har også set


Indholdet hentes
Vis
Skjul
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.