Spar tid og skab overblik med et moderne løn- og HR-system

Har I fuld kontrol over godkendelsesflow og afvigelser inden en lønkørsel? Er det nemt for jeres medarbejdere at registrere timer, fravær og kørsel, og har I styr på medarbejdernes udstyr og adgange til IT-systemer? Danske Bank har indgået et partnerskab med Zenegy, som med deres moderne og fleksible løn- og HR-løsning giver din virksomhed mere tid til at fokusere på det vigtigste – nemlig at drive jeres forretning.


Gå til Zenegy

Fordele
Med Zenegy sparer du tid på den daglige administration og skaber en nemmere hverdag for dine medarbejdere. Derudover får du:

• En interaktiv lønseddel på 12 forskellige sprog
• Forklaringer af lønsedlen, herunder af den nye ferielov
• Nem integration til andre systemer og applikationer
• Registrering og status på ferie, kørsel etc. i medarbejderappen
• Håndtering af adgange, enheder, kurser og dokumenthåndtering i HR-modulet
a036bea6-00090249-aae12fb8

Vil du vide mere?

Ring til Zenegy, hvis du vil vide mere om, hvad deres løsning kan gøre for din virksomhed.

Kontakt dem her

1bf2fed0-00090249-968af6cd