Zenegy Payroll - nemt og effektivt lønsystem

Arbejdet med løn- og HR-administration kan være besværligt, tidskrævende. Det gør Zenegy Payroll op med.

Du får et fuldt digitalt lønsystem, hvor du ved hjælp af automatisering nemt kan klare arbejdet med løn og HR-data.

Tal med os om Zenegy Payroll

Så nemt bliver det at arbejde med løn

Ingen besværlige manuelle processer

Zenegy Payroll forenkler din lønadministration med automatisering, der sparer dig tid og minimerer fejl.

Nem app til dine medarbejdere

I Zenegys app kan dine medarbejdere se interaktive lønsedler, registrere timer, følge med i løn og timer og bestille ferie.

Kan integreres med dine systemer

Zenegy har et åbent API. Det betyder, at Zenegy Payroll kan integreres med fx økonomi-, HR- og produktivitetssystemer. 

Hvad er Zenegy Payroll?

Zenegy Payroll er en digital løsning til lønadministration, der forenkler dit arbejde med løn. Helt konkret er Zenegy Payroll en intelligent platform, der kan automatisere dine processer og som kan integreres med dine systemer.

Danske Bank har indgået et partnerskab med Zenegy, som står bag Zenegy Payroll. Hvis I er kunde hos både Danske Bank og Zenegy, kan I hente nøgletal fra Zenegy direkte ind i Danske Banks netbankløsning District.

I District kan I få overblik over jeres lønudgifter, hvor nøgletallene fra Zenegy vises på forsiden. På den måde kan I holde styr på fremtidige lønudbetalinger, se ændringer i lønudgifter på tværs af virksomheden og følge op på afventende godkendelser af fx kørsel, ferie og timeregistreringer. I vil også blive gjort opmærksom på skyldige feriepenge, og I vil kunne følge kørselsudgifter, timeomkostninger og medarbejderomsætning.

Tal med os om Zenegy Payroll

Hvad får du med Zenegy Payroll? 


  • Et 100% digitalt lønsystem, der kan tilpasses din virksomheds behov.
  • Et åbent API med nem integration til andre systemer og apps.
  • Automatisering af løn- og HR-administration.
  • Funktionalitet som masseopdatering, avanceret bogføring, datostyring og avanceret godkendelsesflow.
  • Automatisk håndtering af ferie og feriefridage og automatisk nulindberetning.
  • Medarbejder-app med nem registrering af fx timer, kørsel og fravær
  • Adgang til interaktive, digitale lønsedler på 12 forskellige sprog og forklaring i appen på alle elementer i lønsedlerne, for eksempel ferieloven.
  • Fri support via in-app chat, e-mail og telefon.

 

Spørgsmål og svar om Zenegy

Tjenesterne udbydes af Zenegy ApS, og Danske Bank A/S er ikke ansvarlig for tjenesterne. Danske Bank A/S modtager provision i forbindelse med partnerskabet og ejer en større andel af Zenegy ApS.

Andre har også set


Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.