Integration med forretningssystemer

Har din virksomhed rigtigt mange betalinger? Og vil du gerne undgå manuel indtastning og uploading af betalingsfiler til District? Så kan vi tilbyde dig en automatisk integrationsløsning mellem dit system og bankens system.

I Danske Bank søger vi at levere den nemmest mulige integration mellem vores løsninger og jeres forretningssystemer (fx ERP). I det følgende kan du derfor læse mere om, hvordan vi hjælper din virksomhed med at oprette, udvikle og vedligeholde integrationen mellem dine og Danske Banks systemer.


Formater efter standard

Vi understøtter en lang række internationale og nationale formater for at kunne give dig en bred vifte af muligheder at vælge imellem.

Har du brug for at få konverteret dine fil-betalinger til EU- og EØS-lande – som skal være i xml-format – så kan vi også hjælpe dig med det.

For at opnå den mest enkle, priseffektive og komplette løsning for vores kunder på sigt støtter vi op om den igangværende standardisering af formater. Hvis du opretter en ny integration, anbefaler vi derfor, at du anvender ISO20022-formatet. 

Læs mere, og find alle tilgængelige formater her sorteret efter standard

Kanaler og sikkerhed
Danske Banks forretningssystemer og dataudvekslingskanaler opfylder de højeste sikkerhedsstandarder.

Læs mere om vores forskellige kommunikationskanaler til dataudveksling og de sikkerhedsløsninger, der er påkrævet

Har du spørgsmål til vores integrationsydelser?

Skriv til os

- eller ring på 70 114 115

 

Andre har også set


Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.