Bestilling af kort
-
Bestilling af kort
Vi har et bredt udvalg af betalingskort. Hvilke af dem, der er relevante for din virksomhed, afhænger helt af jeres behov.
Læs mere og bestil kort her
Ansøgningsblanketter -
Leveringstid
Når du eller virksomheden bestiller et nyt kort eller genbestiller et kort, kan I forvente at modtage det med posten- senest 8 hverdage efter vi har modtaget bestillingen.
Bemærk
Modtageradresse: Dankort, Visa/Dankort og MasterCard Direct sender vi til kortholders privatadresse. MasterCard Corporate sender vi enten til kortholders privatadresse eller til virksomhedens adresse.
Forsinkede kort: Har du ikke modtaget dit kort efter 8 hverdage, så kontakt os. -
Aktiver nyt kort
Når du modtager dit kort, skal du aktivere det, inden du kan bruge det til at betale eller hæve kontanter med.
Sådan bliver kortet aktiveret
Mastercard bliver automatisk aktiveret- første gang du betaler med chip og pinkode i en forretning
- hæver kontanter i en pengeautomat.
Skal du bruge kortet første gang til online handel, skal det aktiveres først. Det kan du gøre i Danske Net- og Mobilbank.
Visa/Dankort- skal aktiveres i Danske Net- eller Mobilbank, eller
- du kan ringe til os på 70 20 70 20.
Bemærk. Funktionen kontaktløs betaling aktiveres første gang du sætter kortet i en betalingsterminal eller hæveautomat, som du plejer, og taster din pinkode. Herefter kan du anvende kortet kontaktløst.