Bestilling af kort



  • Bestilling af kort
  • Leveringstid

    Leveringstid

    Når du eller virksomheden bestiller et nyt kort eller genbestiller et kort, kan I forvente at modtage det med posten
    • senest 8 hverdage efter vi har modtaget bestillingen.

    Bemærk
    Modtageradresse: Dankort, Visa/Dankort og MasterCard Direct sender vi til kortholders privatadresse. MasterCard Corporate sender vi enten til kortholders privatadresse eller til virksomhedens adresse.
    Forsinkede kort: Har du ikke modtaget dit kort efter 8 hverdage, så kontakt os.
  • Aktiver nyt kort

    Aktiver nyt kort

    Når du modtager dit kort, skal du aktivere det, inden du kan bruge det til at betale eller hæve kontanter med.

    Sådan bliver kortet aktiveret

    Mastercard
    bliver automatisk aktiveret
    • første gang du betaler med chip og pinkode i en forretning
    • hæver kontanter i en pengeautmat.

    Visa/Dankort
    • skal aktiveres i Danske Net- eller Mobilbank, eller
    • du kan ringe til os på 70 20 70 20.

    Skal du bruge kortet første gang til online handel, skal det aktiveres først. Det kan du gøre i Danske Net- og Mobilbank eller du kan ringe til os på 70 20 70 20.

    Bemærk. Funktionen kontaktløs betaling  aktiveres første gang  du sætter kortet i en betalingterminal eller hæveautomat, som du plejer, og taster din pinkode. Herefter kan du anvende kortet kontaktløst.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District og Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os