Spær kort

Du kan spærre dit kort døgnet rundt, hvis du mister det eller får mistanke om, at det er blevet misbrugt.

Ring til os på 70 20 70 20

Vi svarer døgnet rundt - året rundt. Når vi har spærret dit kort, bestiller vi et nyt og sender det til dig.

Har du Danske Netbank eller Danske  MobilBank/Tabletbank kan du hurtigt spærre dit kort der.
  • Spær via Mobilbank

    Spær via Mobilbank

    Sådan gør du, hvis du har en iPhone eller en Android
    • Log på mobilbank med din servicekode fra Netbank.
    • Vælg 'Kort'.
    • Tryk på det kort du ønsker at spærre.
    • Skub skyder-knappen til højre for at aktivere spærring af dit kort.
    • Læs beskeden om spærringen og tryk på 'Spær kort'.
    • Dit kort er nu spærret og i din kortoversigt står kortet nu som 'Spærret'. 

    App-version
    . For selv at kunne spærre, genåbne og genbestille dit kort i mobilbanken kræver det, at din mobilbank-app er opdateret til nyeste version. Funktionen er endnu ikke tilgængelig på Apple Watch og Windows Phone.
    Ønsker du at ophæve spærringen igen? Efter 5 minutter kan du nemt slå spærringen fra. Er kortet tabt, stjålet eller gået i stykker, skal du i stedet genbestille dit kort.
  • Spær via Netbank Erhverv

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Netbank Erhverv:

70 105 501

Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.