Har du modtaget brev eller anden kommunikation fra os for nyligt? Derfor stiller vi spørgsmål og beder om legitimation

Covid-19: Sådan hjælper vi vores kunder

Danske Bank vil fortsat strække os langt for at hjælpe vores kunder gennem corona-krisen.

Læs mere

Konti i flere banker? Se alle virksomhedens konti i District

Bruger din virksomhed flere banker, kan det være tidskrævende at få overblik over konti og betalinger. I District kan du få adgang til alle virksomhedens konti på tværs af banker i ét samlet overblik.

Læs mere

Derfor skal du opdatere dine oplysninger 

Som erhvervskunde i Danske Bank vil du opleve at blive kontaktet via kendte digitale kanaler såsom e-boks, Business Online, District, e-mail og SMS hvor vi beder dig / din virksomhed om at svare på en række spørgsmål, enten telefonisk eller ved at logge ind via “MyProfile”. Det er der en særlig grund til.

Se hvorfor vi stiller spørgsmål

Få overblik over hjælpepakkerne til virksomheder

Visse hjælpepakker udfases eller ændres, og andre kommer til. Få overblikket her, og se, hvad der er relevant for din virksomhed
Læs mere

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat