Coronavirus: Sådan hjælper vi vores kunder

COVID-19 medfører store konsekvenser for samfundet, virksomheder og familier. Se, hvad vi vil gøre for at hjælpe vores kunder.

Læs mere

Det er måske netop nu, du skal revurdere din forretningsplan

Krisen har været hård ved mange virksomheder, og måske er det netop nu, du skal se nærmere på, om I gør det rigtige – på den korte og den lange bane.


Få inspiration i artiklen

Derfor skal du opdatere dine oplysninger 

Som erhvervskunde i Danske Bank vil du opleve at blive kontaktet via kendte digitale kanaler såsom e-boks, Business Online, District, e-mail og SMS hvor vi beder dig / din virksomhed om at svare på en række spørgsmål, enten telefonisk eller ved at logge ind via “MyProfile”. Det er der en særlig grund til.

Se hvorfor vi stiller spørgsmål

Få overblik over hjælpepakkerne til virksomheder

Den danske regering og EU har søsat en række hjælpepakker, der skal støtte små og store virksomheder gennem corona-krisen. Få overblik over pakkerne og se, hvad der kan være relevant for din virksomhed.
Læs mere

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District og Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat