Del

Kunderne mener: Danske Bank har de bedste digitale kundeløsninger

Danske Bank har vundet Finanswatch og Wilkes pris for Årets Digitale Finansvirksomhed og prisen for bedste digitale kundeløsninger.

Som den eneste storbank var Danske Bank nomineret til både hovedprisen for Årets Digitale Finansvirksomhed og prisen for Bedste Digitale Kundeoplevelse blandt de store banker.

Priserne bliver uddelt på baggrund af vurderinger fra tusindvis af kunder og eksperter, der har undersøgt virksomhedernes digitale løsninger.

Prisuddelingen fandt sted tirsdag den 9. april ved konferencen Årets Digitale Finansvirksomhed, og Danske Bank ryddede helt enkelt bordet og vandt begge dele.

Det fik Danske Bank bl.a. point for:

  • vores nye mobilbank og netbanken
  • vores innovationsevne
  • vores interne arbejde med kunde- og forbrugerindsigter
  • og vores digitale strategi

Lars Alstrup, chef for Commercial Excellence Denmark, glæder sig over priserne og udtaler:

"Pejlemærket i vores arbejde er at give vores kunder den allerbedste kundeoplevelse og komme tættere på dem – også digitalt. Det arbejder vi hårdt på hver eneste dag, og det er dejligt at blive anerkendt for det."

Vil du også prøve den nye mobilbank?

Er du kunde i Danske Bank, og har du endnu ikke downloadet vores nye mobilbank? 

Læs mere om mobilbanken eller hent den her: 

App Store        Google Play

Andre har også set


Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.