Kopier bruger

Med Administrationsmodulet kan virksomheden nemt og hurtigt kopiere eksisterende brugere. Virksomheden vælger nogle administratorer, som alene eller to i forening kan foretage alle ændringer.

Sådan gør du
Administrationsmodulet, samt rettigheder som aftale- og/eller brugeradministrator, er en forudsætning for at bruge Business Online til dette formål.

  • Log på Business Online.
  • Klik på 'Administration' på den øvre topnavigation, og under 'Brugeradministration' vælg 'Brugeroversigt'.
  • Find den bruger, der allerede er oprettet.
  • Klik på funktionspilen til venstre for brugeren, og vælg 'Kopier bruger'.
  • Indtast CPR-nr. og fulde navn på den nye bruger.
  • Tilpas den nye bruger med de rettelser, du mener er nødvendige.
  • Klik på 'Afslut'.
  • Indtast din personlige kode for at godkende, og klik på 'OK' i vinduet 'Elektronisk underskrift'.
  • Brugeren er nu kopieret og godkendt. Er i to, der skal godkende, skal brugeren også godkendes af din kollega.

Hvad koster det?
Det er gratis at oprette brugere via Administration i Business Online. Skal Banken oprette brugeren for dig, skal der betales et gebyr.

Bemærk
  • Ny bruger: Opretter du en helt ny bruger, vil brugeren i løbet af nogle dage modtage en eSafeID nøgleviser og et midlertidigt kodeord, der skal bruges ved første log-on.
  • Ny aftaleadministrator: Opretter du en ny aftaleadministrator, skal du udskrive Brugerfuldmagten via eArkiv. Virksomhedens tegningsberettigede skal underskrive Brugerfuldmagten og sende den til Banken.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.