Sådan gør du
For at I selv skal kunne foretage ændringer skal I have Administrationsmodulet, og administratorerne skal have rettigheder som aftale- og/eller brugeradministrator.
- Log på District.
- Klik på 'Administration' i menuen, og vælg 'Brugeroversigt' under 'Brugeradministration'.
- Find den bruger, der skal rettes.
- Klik på funktionspilen til venstre for brugeren, og vælg 'Ret'.
- Indtast rettelserne.
- Klik på 'Afslut'.
- Indtast din personlige kode for at godkende, og klik på 'OK' i vinduet 'Elektronisk underskrift'.
Brugeren er nu rettet og godkendt. Er i to, der skal godkende, skal rettelsen også godkendes af din kollega.
Hvad koster det?
Det er gratis at oprette brugere via Administration i District. Skal banken oprette brugeren for jer, koster det et gebyr.
Bemærk
- Sikkerhed: Hvis ændringen betyder, at I skal bestille et nyt midlertidigt kodeord eller en ny nøgleviser, vælger I 'Bestil ny adgang' under pilen til venstre for brugeren i 'Brugeroversigten'.
- Ny aftaleadministrator: Opretter I en ny aftaleadministrator, skal I udskrive brugerfuldmagten via eArkiv. Virksomhedens tegningsberettigede skal underskrive brugerfuldmagten og sende den til banken.