Danske ID-app

Danske ID er en app, som giver dig en nem måde at logge på District. Med Danske ID får du en sikker løsning, der beskytter dine konti og data.

Har du brug for hjælp til brugen af Danske ID-appen? Find hjælpen herunder.

Vil du vide mere om Danske ID, og hvor du downloader appen:
Læs mere og få hjælp til at få Danske ID

  • Aktiver Danske ID

    Du skal bruge dit bruger-id til District og dit personlige kodeord.

    Bemærk, at Danske ID kun kan aktiveres på én enhed ad gangen.


    Sådan kommer du i gang med Danske ID
    Danske ID er vores sikkerheds-app, som identificerer dig som bruger af District.

  • Godkend anmodning med Danske ID

    Hvordan godkender du med Danske ID?
    Danske ID er vores sikkerheds-app. Du kan bruge Danske ID i stedet for eSafeID-nøgleviser til at få sikker adgang til Danske Banks løsninger og godkende handlinger. Når du har konfigureret Danske ID-appen, skal du blot åbne appen, scanne QR-koden og stryge for at godkende.

    Hvis du har aktiveret notifikationer på din enhed, kan Danske ID påmindelse, når vi har brug for dig til at godkende onlineaktivitet på din konto.

    Bemærk: Godkend aldrig aktiviteter, du ikke genkender.

  • Mistet eller stjålet telefon

    Hvis du mister din mobil eller bliver stjålet, skal du spærre Danske ID-appen. Ring til District-support

    Hvis du får din enhed tilbage

    Hvis din enhed er blevet blokeret, skal du genaktivere Danske ID-appen, før du kan bruge den.
    Husk, at du skal bruge dit District-bruger-id og din adgangskode.
    Gå ind i app-butikken og Søg efter Danske ID, og download app'en. Følg derefter instruktionerne på skærmen.
    "Aktivering" betyder, at vi sikrer, at det er dig, der konfigurerer det (aktiver app).

    Hvis du har en ny enhed

    Når du modtager en ny telefon, skal du også genaktivere Danske ID-appen, før du kan bruge den.
    Husk, at du skal bruge dit District-bruger-id og din adgangskode.
    Gå ind i app-butikken og Søg efter Danske ID, og download app'en. Følg derefter instruktionerne på skærmen.
    "Aktivering" betyder, at vi sikrer, at det er dig, der konfigurerer det (aktiver app).
    Information: Det er kun muligt at have Danske ID aktiv på én enhed ad gangen. Enhver tidligere aktiveret enhed vil blive deaktiveret, når du vælger at aktivere Danske ID på en ny enhed."

  • Pinkode til Danske ID

    Hvordan nulstiller du pinkoden til Danske ID?
    Hvis du vil ændre eller har glemt din 4-cifrede kode til Danske ID-appen, skal du genaktivere appen, før du fortsætter.

    Husk, at du skal bruge dit bruger-id og din adgangskode til District for at aktivere Danske ID igen.

    Før du logger på
    • Før du indtaster pinkode eller scanner biometri, skal du klikke på 'Glemt pinkode?'.
    • Klik på 'Nulstil pinkode'.
    • Genaktiver appen ved at følge vejledningen på skærmen.

    Efter logon
    • Klik på menu-knappen i øverste venstre hjørne.
    • Vælg 'Deaktiver app'.
    • Genaktiver appen ved at følge vejledningen på skærmen.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.