eSafeID nøgleviser

  • Aktiver ny nøgleviser

    Aktiver ny nøgleviser

    Hvis du har modtaget en ny nøgleviser, skal du aktivere den før brug.

    Sådan gør du

    • Klik for at aktivere dit eSafeID.
    • Vælg om du vil aktivere via NemID eller SMS 


      • NemID: Log på med dit private NemID som du plejer. 
      • SMS: Indtast dit District bruger-id og kodeord og klik 'Fortsæt' og du vil modtage en aktiveringskode via SMS.
    • Følg herefter instruktionerne på skærmen.

    Bemærk, at dine log on-oplysninger bliver blokeret efter 5 forsøg. For at aktivere dem igen skal du kontakte kundesupport.

  • Brug af nøgleviser

    Brug af nøgleviser

    Log-on til District består af to trin. Først indtaster du dit bruger-id og kodeord, og dernæst indtaster du en nøgle fra din nøgleviser.

    Du kan kontrollere om du bruger den rigtige nøgleviser - tjek serienummeret bag på din nøgleviser.

    • Sammenlign serienummeret med det, der vises på skærmen.



    • For at generere en sikkerhedskode skal du trykke på knappen foran på nøgleviseren. 

    • Indtast den seks-cifrede nøgle, der vises på nøgleviseren.

    • Klik 'OK'. Du er nu logget på District.
  • Bestilling af ny nøgleviser

    Bestilling af ny nøgleviser

    Har du mistet din nøgleviser eller har mistanke om misbrug, skal du straks spærre den. Du kan spærre din nøgleviser og adgang til District på følgende måder:

    • Ved en kollega, der har adgang til Brugeradministration i District/Business Online,
    • Ved at ringe til Support.

    Du kan bestille en ny nøgleviser til District, så snart den nuværende er blevet spærret

    Såddan gør du

    • Kontakt en kollega, der har adgang til Brugeradministration i Business Online.
    • Ring til Support.

    Det kan desværre ikke lade sig gøre at bestille en ny nøgleviser via e-mail.

  • Mistet noegleviser

    Mistet noegleviser

    Har du mistet din nøgleviser eller har mistanke om misbrug, skal du straks spærre den.

    Sådan gør du

    • Kontakt en kollega, der har adgang til Brugeradministration i District.
    • Ring til Support.
  • Forkert nøgleviser

    Forkert nøgleviser

    Du kan kontroller om du bruger den rigtige nøgleviser - tjek serienummeret bag på din nøgleviser.

    Hvis der opstår en fejl i forbindelse med din nøgleviser, skal du overveje følgende:

    • Er serienummeret bag på din nøgleviser det samme, som vises på skærmen?
    • Er det din egen nøgleviser?
    • Har du flere nøglevisere?
    • Har du for nylig modtaget en ny nøgleviser?
    • Har du flere adgange til Business Online?

    Har du en kollega, der har adgang til Brugeradministration i District, kan din kollega se, hvilket bruger-id din nøgleviser er tilknyttet.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District og Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os