eSafeID nøgleviser

  • Aktiver ny nøgleviser

    Hvis du har modtaget en ny nøgleviser, skal du aktivere den før brug.

    Sådan gør du

    • Klik for at aktivere dit eSafeID.
    • Vælg om du vil aktivere via MitID eller SMS 


      • MitID: Log på med dit private MitID som du plejer. 
      • SMS: Indtast dit District bruger-id og kodeord og klik 'Fortsæt' og du vil modtage en aktiveringskode via SMS.
    • Følg herefter instruktionerne på skærmen.

    Bemærk, at dine log on-oplysninger bliver blokeret efter 5 forsøg. For at aktivere dem igen skal du kontakte teknisk support.

  • Brug af nøgleviser

    Log-on til District består af to trin. Først indtaster du dit bruger-id og kodeord, og dernæst indtaster du en nøgle fra din nøgleviser.

    Du kan kontrollere om du bruger den rigtige nøgleviser - tjek serienummeret bag på din nøgleviser.

    • Sammenlign serienummeret med det, der vises på skærmen.



    • For at generere en sikkerhedskode skal du trykke på knappen foran på nøgleviseren. 

    • Indtast den seks-cifrede nøgle, der vises på nøgleviseren.

    • Klik 'OK'. Du er nu logget på District.
  • Bestilling af ny nøgleviser

    Har du mistet din nøgleviser eller har mistanke om misbrug, skal du straks spærre den. Du kan spærre din nøgleviser og adgang til District på følgende måder:

    • Ved en kollega, der har adgang til Brugeradministration i District/Business Online,
    • Ved at ringe til Support.

    Du kan bestille en ny nøgleviser til District, så snart den nuværende er blevet spærret

    Sådan gør du

    • Kontakt en kollega, der har adgang til Brugeradministration i Business Online.
    • Ring til Support.

    Det kan desværre ikke lade sig gøre at bestille en ny nøgleviser via e-mail.

  • Mistet nøgleviser

    Har du mistet din nøgleviser eller har mistanke om misbrug, skal du straks spærre den.

    Sådan gør du

    • Kontakt en kollega, der har adgang til Brugeradministration i District.
    • Ring til Support.
  • Forkert nøgleviser

    Du kan kontroller om du bruger den rigtige nøgleviser - tjek serienummeret bag på din nøgleviser.

    Hvis der opstår en fejl i forbindelse med din nøgleviser, skal du overveje følgende:

    • Er serienummeret bag på din nøgleviser det samme, som vises på skærmen?
    • Er det din egen nøgleviser?
    • Har du flere nøglevisere?
    • Har du for nylig modtaget en ny nøgleviser?
    • Har du flere adgange til Business Online?

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.