Bestil kodeviser og kodeoplæser
Er din kodeviser eller kodeoplæser defekt eller har du mistet den, kan du bestille en ny.
Bemærk, du kan kun have enten en aktiv MitID kodeviser eller en aktiv MitID kodeoplæser. Har du allerede en aktiv MitID kodeviser eller -kodeoplæser, kan du kun bestille en ny, hvis du spærrer den gamle først.
-
Bestil
Du kan vælge mellem to fysiske identifikationsmidler: MitID kodeviser eller MitID kodeoplæser.
Du får MitID kodeviser eller -kodeoplæser tilsendt med posten, eller du kan afhente i Borgerservice.
Sådan gør du
Bestil din MitID kodeviser eller kodeoplæser på MitID.dk.
-
Henvend dig i Borgerservice
Du har mulighed for at henvende dig i Borgerservice for at hente din MitID kodeviser, -kodeoplæser eller -chip.
Det er vigtigt, at du medbringer billed-ID – f.eks. dit pas eller kørekort, så Borgerservice kan bekræfte din identitet.
Husk, at du skal bestille tid i dit Borgerservicecenter.
Relaterede emner
- Ekstra bruger på app - erhverv
- Aktiver ny MitID kodeviser eller -oplaeser - erhverv
- Bruger-ID - erhverv
- Glemt MitID brugerID - erhverv
- Glemt PIN-kode til MitID app - erhverv
- Godkend med MitID - erhverv
- MitID app åbner ikke - erhverv
- Kom i gang med MitID - erhverv
- Krav til dit MitID - erhverv
- Ny adgangskode - erhverv
- Ny aktiveringskode - erhverv
- Sikker brug af MitID - erhverv
- Spær MitID app kodeviser og -oplæser - erhverv
- Skift PIN-kode - erhverv
- Få MitID app på en ny smartphone eller tablet - erhverv
- Mistet mobil eller tablet - erhverv
- Skift adgangskode - erhverv
- Adgangskode til kodeviser og kodeoplaeser - erhverv