Bestil kodeviser og kodeoplæser

Er din kodeviser eller kodeoplæser defekt eller har du mistet den, kan du bestille en ny.

Bemærk, du kan kun have enten en aktiv MitID kodeviser eller en aktiv MitID kodeoplæser. Har du allerede en aktiv MitID kodeviser eller -kodeoplæser, kan du kun bestille en ny, hvis du spærrer den gamle først.

 

  • Henvend dig i Borgerservice

    Du har mulighed for at henvende dig i Borgerservice for at hente din MitID kodeviser, -kodeoplæser eller -chip.

    Det er vigtigt, at du medbringer billed-ID – f.eks. dit pas eller kørekort, så Borgerservice kan bekræfte din identitet.
    Husk, at du skal bestille tid i dit Borgerservicecenter.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.