Mistet mobil eller tablet med MitID app

Har du mistet en mobil eller tablet med MitID app, din kodeviser eller -oplæser?Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.

  • Sådan gør du

    • Log på MitID.dk.
    • Find feltet “Identifikationsmidler” og klik på “SE”.
    • Find listen “Aktive identifikationsmidler”.
    • Find det identifikationsmiddel, du ønsker at spærre, og klik på ”SPÆR”.
    • Følg instruktionen på siden ”Spær identifikationsmiddel”, der åbner.

    Du kan også spærre et MitID identifikationsmiddel uden at logge på, hvis du har mistet dit eneste identifikationsmiddel og ikke har mulighed for at logge på MitID.

    Gå til Spær MitID identifikationsmiddel på MitID.dk og følg instruktionerne på siden.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.