Mistet mobil eller tablet med MitID app
Har du mistet en mobil eller tablet med MitID app, din kodeviser eller -oplæser?Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.
-
Sådan gør du
- Log på MitID.dk.
- Find feltet “Identifikationsmidler” og klik på “SE”.
- Find listen “Aktive identifikationsmidler”.
- Find det identifikationsmiddel, du ønsker at spærre, og klik på ”SPÆR”.
- Følg instruktionen på siden ”Spær identifikationsmiddel”, der åbner.
Du kan også spærre et MitID identifikationsmiddel uden at logge på, hvis du har mistet dit eneste identifikationsmiddel og ikke har mulighed for at logge på MitID.
Gå til Spær MitID identifikationsmiddel på MitID.dk og følg instruktionerne på siden.
Relaterede emner
- Ekstra bruger på app - erhverv
- Aktiver ny MitID kodeviser eller -oplaeser - erhverv
- Bestil kodeviser og kodeoplæser - erhverv
- Bruger-ID - erhverv
- Glemt MitID brugerID - erhverv
- Glemt PIN-kode til MitID app - erhverv
- Godkend med MitID - erhverv
- MitID app åbner ikke - erhverv
- Kom i gang med MitID - erhverv
- Krav til dit MitID - erhverv
- Ny adgangskode - erhverv
- Ny aktiveringskode - erhverv
- Sikker brug af MitID - erhverv
- Spær MitID app kodeviser og -oplæser - erhverv
- Skift PIN-kode - erhverv
- Få MitID app på en ny smartphone eller tablet - erhverv
- Skift adgangskode - erhverv
- Adgangskode til kodeviser og kodeoplaeser - erhverv