MitID app åbner ikke

Hvorfor får jeg ingen notifikationer ved anmodninger i MitID app?
Vær opmærksom på, at til forskel fra NemID nøgleapp får du ingen notifikation, og MitID appen åbner ikke automatisk. Det er for at minimere risikoen for, at du godkender en handling, som du ikke selv har startet. Du skal selv åbne MitID appen, når du vil godkende med MitID. På den måde styrkes sikkerheden.
Du kan læse mere på MitID.dk

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.