Ret ekspederet overførsel til udlandet



  • Ret i District

    Du kan anmode om at få rettet eller tilbagekaldt en overførsel til udlandet, selv om den er ekspederet. Det gør du ved at oprette en 'anmodning' til banken.

    De ting, du kan anmode om at få ændret, er:
    • beløb og valuta
    • modtagers navn og adresse
    • modtagers bank og kontonummer
    • BIC/SWIFT-adresse
    • meddelelser til modtager.


    Normalt bliver betalingen ændret eller ført tilbage inden for 10 dage, men det afhænger af modtagerbankens ekspeditionstid. 

    Sådan gør du

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.