Ret ekspederet overførsel til udlandet

  • Ret i Business Online

    Ret i Business Online

    Du kan anmode om at få rettet eller tilbagekaldt en overførsel til udlandet, selv om den er ekspederet. Det gør du ved at oprette en 'anmodning' til banken.

    De ting, du kan anmode om at få ændret er
    • beløb og valuta
    • modtagers navn og adresse
    • modtagers bank og kontonummer
    • BIC/SWIFT-adresse
    • meddelelser til modtager.


    Normalt bliver betalingen ændret eller ført tilbage inden for 10 dage, men det afhænger af modtagerbankens ekspeditionstid. 

    Sådan gør du

Brug for hjælp?

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Netbank Erhverv:

70 105 501

Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til osRing til os
  • Find osFind os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et mødeBook et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.