Slet eller rediger en kontooverførsel

Har virksomheden oprettet en betaling med nogle forkerte data, kan du selv rette den, hvis betalingen ikke er gennemført.

Er betalingen gennemført, kan du ikke rette den. Prøv i stedet at kontakte modtageren af betalingen. Du kan også kontakte os, så vi kan hjælpe, hvis du har overført til en forkert konto.

Brug for hjælp?

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Netbank Erhverv:

70 105 501

Business Online:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.