Gå til hovedindhold

Slet eller rediger en kontooverførsel

Har virksomheden oprettet en betaling med nogle forkerte data, kan du selv rette den, hvis betalingen ikke er gennemført.

Er betalingen gennemført, kan du ikke rette den. Prøv i stedet at kontakte modtageren af betalingen. Du kan også kontakte os, så vi kan hjælpe, hvis du har overført til en forkert konto.

  • Slet eller rediger i Netbank Erhverv

    Sådan gør du
    • Log på Danske Netbank Erhverv, og gå til 'Kontooversigt'.
    • Klik på kontoen, og find betalingen.
    • Klik på betalingen.
    • Klik på 'Ret' eller 'Slet'
    • Indtast dine rettelser, og klik på 'OK'.
    • Nyt 'Godkend'-vindue åbner.
    • Indtast adgangskode, og klik på 'Godkend'.
    • Betalingen er nu rettet eller slettet..


    Bemærk
    Ret-funktionen mangler: Har du ikke 'Ret'-funktionen, er det fordi, betalingen er ekspederet og ikke længere kan rettes.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.