Ret eller slet fremdateret overførsel til udlandet

Du kan rette eller slette virksomhedens overførsel til udlandet, hvis den endnu ikke er ekspederet.



  • Ret eller slet i Netbank Erhverv

    Sådan gør du

    Bemærk
    Under ekspedition: På betalingsdagen kan du hverken rette eller slette betalingen via Danske Netbank Erhverv, hvis overførslen har status 'Under ekspedition'. I nogle tilfælde kan vi dog stadig nå at slette betalingen, inden den sendes til udlandet, ved at du kontakter os.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 105 501

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os