I Danske Bank ønsker vi hele tiden at blive bedre og udvikle vores løsninger og rådgivning til gavn for vores kunder. For at få bedre indsigt i vores kunders ønsker og behov samarbejder vi med flere analyseinstitutter.

Det betyder, at du som kunde i Danske Bank kan blive kontaktet af et af de analyseinstitutter, vi arbejder sammen med. Du kan blive kontaktet på telefon eller e-mail. Hvis du bliver kontaktet, håber vi, at du vil tage dig tid til at deltage. Din mening er vigtig i vores arbejde med at udvikle vores løsninger og rådgivning.

Analyseinstitutterne vil aldrig spørge om fortrolige informationer. Det gælder f.eks. kontonummer, pinkoder, kodeord, hæve- og kreditkortnummer.

På forhånd tak for hjælpen.

 

Vi samarbejder bl.a. med disse analyseinstitutter:

  • Aalund Research
  • Adobe Analytics
  • Easy Research
  • Ennova
  • Epinion
  • Gallup
  • Inter Research / defgo
  • Ipsos
  • Market Minds
  • Millward Brown
  • Norstat
  • PFM Research
  • Qualtrics
  • Rambøll
  • RedC
  • Taloustutkimus Oy
  • Usertribe
  • Wilke
  • YouGov