I Danske Bank ønsker vi hele tiden at blive bedre og udvikle vores løsninger og rådgivning til gavn for vores kunder. For at få bedre indsigt i vores kunders ønsker og behov samarbejder vi med flere analyseinstitutter.
Det betyder, at du som kunde i Danske Bank kan blive kontaktet af et af de analyseinstitutter, vi arbejder sammen med. Du kan blive kontaktet på telefon eller e-mail. Hvis du bliver kontaktet, håber vi, at du vil tage dig tid til at deltage. Din mening er vigtig i vores arbejde med at udvikle vores løsninger og rådgivning.
Analyseinstitutterne vil aldrig spørge om fortrolige informationer. Det gælder f.eks. kontonummer, pinkoder, kodeord, hæve- og kreditkortnummer.
På forhånd tak for hjælpen.
Vi samarbejder bl.a. med disse analyseinstitutter:
- Aalund Research
- Adobe Analytics
- Easy Research
- Ennova
- Epinion
- Gallup
- Inter Research / defgo
- Ipsos
- Market Minds
- Millward Brown
- Norstat
- PFM Research
- Qualtrics
- Rambøll
- RedC
- Taloustutkimus Oy
- Usertribe
- Wilke
- YouGov