Kontakt og møder
-
Skriv til os via mobilbanken
bc798c25-00090249-3cb49d3eSe, hvordan du sender en besked til os via mobilbanken (1:07)
Sådan sender du en besked til os
- Tryk på 'Beskeder' i den nederste menulinje. Det er også her, du kan se, hvis du har modtaget en besked - markeret med en blå prik.
- Tryk på ikonet for ny besked i øverste højre hjørne.
- Vælg det aktuelle emne med et tryk.
- Skriv din besked og vedhæft evt. filer ved at trykke på papirclips-ikonet nederst til venstre.
- Send beskeden til banken ved at trykke på 'Send' nederst til højre.
Når du sender en besked via mobilbanken, bliver din besked modtaget af medarbejdere, der enten selv besvarer din henvendelse, eller sender den videre til din afdeling. Vi svarer dig inden for 2 hverdage .
-
Skriv til os via netbanken
- Klik her, log på netbanken og kom direkte til 'Skriv til os''
- Vælg kategori og emne.
- Vedhæft eventuel fil, og skriv din besked.
- Klik på 'Send besked'.
- Skriv adgangskode, og klik 'Godkend'.
- Vi har nu modtaget din besked.
Bemærk
Modtager af beskeden. Når du sender en besked via netbanken, bliver din besked modtaget af medarbejdere, der enten selv besvarer din henvendelse, eller sender den videre til din rådgivningscenter. Vi svarer dig inden for 2 hverdage .
Har du en personlig rådgiver, finder du oplysningen på forsiden i din netbank. -
Book møde via hjemmeside
Du kan altid booke et møde med os, hvis du ønsker at sparre med en rådgiver om din økonomi. Mødet kan være enten et møde i afdelingen eller online.
Du booker mødet ved at vælge hvornår, hvordan, og hvem du gerne vil mødes med. Når du har booket mødet, får du en bekræftelse, og har vi spørgsmål, ringer vi til dig, inden vi mødes. Det hele er naturligvis uforpligtende for dig.
Book møde
-
Ændre eller aflyse møde
I en travl hverdag kan der let komme noget i vejen for aftaler og møder, og selvom du har aftalt et møde med os, har du naturligvis altid mulighed for få ændret mødetidspunktet eller aflyse det.
Sådan gør du- Du aflyser dit møde via linket i den e-mail, hvor vi bekræftede mødet. Derefter kan du nemt booke et nyt møde via din mobil eller hjemmesiden.
-
Ring til os via mobilbanken
Sådan ringer du til os fra mobilbanken
- Tryk på 'Menu' nederst til højre i menulinjen.
- Scroll ned til 'Kontakt og hjælp' og tryk.
- Her kan du vælge hjælp til den kategori, du har spørgsmål til. Tryk på den aktuelle kategori.
- Under den valgte kategori kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål. Tryk på det aktuelle spørgsmål.
- Du kan nu se svaret på det valgte spørgsmål, og se hvordan du nemt og hurtigt, selv kan løse problemet. Tryk på den blå knap for at komme direkte til funktionen i mobilbanken.
- Har du fortsat behov for at kontakte os? Tryk på linket nederst og ring direkte fra mobilbanken og få hjælp til den valgte kategori.
Bemærk. Vi har ikke mulighed for at svare tilbage på din feedback.
Ønsker du et svar, skal du skrive eller ringe til os i stedet.