Kontakt og møder

  • Book møde via hjemmeside

    Book møde via hjemmeside

    Du kan altid booke et møde med os, hvis du ønsker at sparre med en rådgiver om din økonomi. Mødet kan være enten et møde i afdelingen eller online.

    Du booker mødet ved at vælge hvornår, hvordan, og hvem du gerne vil mødes med. Når du har booket mødet, får du en bekræftelse, og har vi spørgsmål, ringer vi til dig, inden vi mødes. Det hele er naturligvis uforpligtende for dig.

    Book møde

  • Book møde via mobilbanken

    Book møde via mobilbanken

    db53b46c-00090249-85a8dacf

    Se, hvordan du booker et møde. (1:19)

    Du kan vælge at holde mødet online eller i banken. Med eller uden en partner. Du vælger dato og tidspunkt.

    Sådan booker du et møde

    • Tryk på 'Menu' i den nederste menulinje.
    • Scroll ned ad siden og tryk på  'Book et møde'.
      Du kan vælge et online møde eller et møde i en afdeling.
    • Tryk på 'Begynd her'.
    • Vælg emne du gerne vil tale om.
    • Du vil nu blive stillet et par opfølgende spørgsmål. Du bliver guidet videre fra skærmen.
    • Til sidst vælger du om dit møde skal være online eller i en afdeling. Tryk på 'Online' eller 'Afdeling' øverst.
    • Vælg rådgiver eller afdeling
    • Vælg dato og tidspunkt.
    • Træk pilen mod højre i nederste slider og dit møde er booket.

     

     

     


     


  • Ændre eller aflyse møde

    Ændre eller aflyse møde

    I en travl hverdag kan der let komme noget i vejen for aftaler og møder, og selvom du har aftalt et møde med os, har du naturligvis altid mulighed for få ændret mødetidspunktet eller aflyse det.

    Sådan gør du
    • Du aflyser dit møde via linket i den e-mail, hvor vi bekræftede mødet. Derefter kan du nemt booke et nyt møde via din mobil eller hjemmesiden.
  • Skriv og ring til os via mobilbanken

    Skriv og ring til os via mobilbanken

    bc798c25-00090249-3cb49d3e

    Se, hvordan du sender en besked til os via mobilbanken (1:07)

    Sådan sender du en besked til os

    • Tryk på 'Beskeder' i den nederste menulinje. Det er også her, du kan se, hvis du har modtaget en besked - markeret med en blå prik.
    • Tryk på ikonet for ny besked i øverste højre hjørne.
    • Vælg det aktuelle emne med et tryk.
    • Skriv din besked og vedhæft evt. filer ved at trykke på papirclips-ikonet nederst til venstre.
    • Send beskeden til banken ved at trykke på 'Send' nederst til højre.

    Sådan ringer du til os fra mobilbanken

    • Tryk på 'Menu' nederst til højre i menulinjen.
    • Scroll ned til 'Ring til os' og tryk.
    • Her kan du vælge at ringe til din rådgiver, boligrådgiver, teknisk support eller vores hovednummer via 'Kontakt os'.
  • Skriv til os via netbanken

    Skriv til os via netbanken

    Har du brug for at komme i kontakt med os, har du flere muligheder.  Du kan booke et møde med en rådgiver og mødes i afdelingen eller via et onlinemøde, ringe til os, chatte med os og skrive til os via netbanken

    Skriv til os via netbanken



    Bemærk
    Modtager af beskeden
    . Når du sender en besked via netbanken, bliver din besked modtaget af medarbejdere, der enten selv besvarer din henvendelse, eller sender den videre til din afdeling. Vi svarer dig inden 24 timer.
    Har du en personlig rådgiver, finder du oplysningen på forsiden i din netbank.

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08
Flere kontaktnumre.
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os