Samtykke til at kontakte dig

Giv dit samtykke til, at Danske Bank må kontakte dig med relevante råd og nyheder om produkter og services inden for daglig økonomi, bolig, lån og kredit, pension, investering og forsikring.

Sådan gør du

  • Log på din mobilbank
  • Tryk på 'Profil' i menulinjen nederst på skærmen. 

    Skærmbillede mobilbank: Tryk på 'Profil' i menuen nederst


  • Scrol ned på siden til feltet 'Samtykker', og klik på det.

    Skærmbillede mobilbank: Tryk på Samtykker'.


  • Tryk på 'Samtykker'. Her vil dine valg fremgå under hver enkel kanal som enten 'Tilladt' eller 'Ikke tilladt'.

    Skærmbillede mobilbank: Se dine tilladelser til samtykke


  • Vælg den kanal, hvor du vil ændre dit samtykke, ved at trykke på knappen ud for kanalen.

    Skærmbillede mobilbank: Sæt dine tilladelser til, hvordan vi må kontkakte dig.


  • Du har nu mulighed for at give eller tilbagetrække dit samtykke. På billeder ser du et tilvalg af alle kanaler.

    Skærmbillede mobilbank: Se dine tilladelser til samtykke - her alle kanaler tilvalgt


  • Samtykke via netbank

    Sådan gør du
    • Log på Danske Netbank.
    • Klik på ’e-Boks, udskrifter & aftaler' i menuen øverst på siden.
    • Under overskriften 'Aftaler' vælg 'Samtykke'.
    • Du ser nu oversigten over mulige samtykker og du kan ændre dine valg ved at sætte markering i enten 'Ja' eller 'Nej'.
    • Klik på 'Godkend' og dit valg er gemt.
  • Kontakt os

    Har du ikke ikke mulighed for selv at give samtykke via net- eller mobilbank, kan du kontakte os på  70 123 456.

Q&A

Når du siger ja til telefonopkald, kan vi for eksempel ringe i disse tilfælde:

  • Hvis dit boliglån med fordel kan omlægges, eller din friværdi kan bruges bedre.
  • Når du skal til at tænke mere på eller tilpasse din pension.
  • Hvis der er kundefordele, som du ikke udnytter optimalt.
  • Når vi kan se, at vi kan hjælpe dig med at optimere din formue og økonomi.
  • Hvis du viser interesse for boligkøb, og vi kan hjælpe dig med forløbet.

Når du siger ja til e-mail, beskeder i din digitale bank eller sms, sender vi for eksempel beskeder med dette indhold:

  • Gode råd, hvis du eksempelvis kigger på ny bolig, bil eller snart skal rejse.
  • Vejledning om, hvordan du kan få mere ud af din opsparing ved eksempelvis at investere eller tilpasse din pension.
  • Tips til den daglige økonomi, for eksempel hvis vi kan se, at der er fordele ved dine betalings- og kreditkort, som du ikke bruger.
  • Nyheder om nye produkter eller løsninger, som vil være relevante for netop dig og din økonomi. Det kan være et nyt boliglån, tips om energiforbedring af din bolig eller lån til elbil.

Kontakt 

Åbningstider.

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16


Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp
Kundeservice
Chat for kunder
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat for alle
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
Find svar
Tjek din saldo
Betalingsservice
Aktiver nyt kort
Misbrug af kort (indsigelse)
Se pinkode til dit kort

Du kan gøre det meste selv via mobil – og netbank. Se hvordan.
  • Find os

    Find rådgivningscenter, åbningstid og hæveautomat

    Når åbningsdagen ligger på en helligdag eller bank-lukkedag

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.