Vær på forkant med dine muligheder
– giv samtykke til kontakt

Når det gælder din økonomi, er det en rigtig god ide at være på forkant med de muligheder i banken,
der er relevante og aktuelle for dig. Måske er du interesseret i grønne investeringer.
Måske er bolig og boligøkonomi aktuelt for dig. Eller måske vil du bare gerne have relevante råd og tips til din daglige økonomi.
Uanset hvad kan vi hjælpe dig med den nødvendige viden, så du får mest muligt ud af dine penge og de services, 
vi tilbyder dig. Du skal blot give samtykke til, at vi må kontakte dig.

  • Samtykke via mobil

    Sådan gør du:
    • Log på din mobilbank
    • Tryk på 'Profil' i menulinjen nederst på skærmen. Du ser nu en oversigt med dine personlige oplysninger.


    • Scrol ned på siden til feltet 'Samtykker', og klik på det.


    • Tryk på 'Samtykker'. Her vil dine valg fremgå under hver enkel kanal som enten 'Tilladt' eller 'Ikke tilladt'.


    • Vælg den kanal, hvor du vil ændre dit samtykke, ved at trykke på knappen ud for kanalen.


    • Du har nu mulighed for at give eller tilbagetrække dit samtykke. På billeder ser du et tilvalg af alle kanaler.


  • Samtykke via Netbank

    Sådan gør du
    • Log på Danske Netbank.
    • Klik på ’e-Boks, udskrifter & aftaler' i menuen øverst på siden.
    • Under overskriften 'Aftaler' vælg 'Samtykke'.
    • Du ser nu oversigten over mulige samtykker og du kan ændre dine valg ved at sætte markering i enten 'Ja' eller 'Nej'.
    • Klik på 'Godkend' og dit valg er gemt.
  • Kontakt os

    Har du ikke ikke mulighed for selv at give samtykke via net- eller mobilbank, kan du kontakte os på  70 123 456.



Når du siger ja til telefonopkald, kan vi for eksempel ringe i disse tilfælde:

  • Hvis dit boliglån med fordel kan omlægges, eller din friværdi kan bruges bedre.
  • Når du skal til at tænke mere på eller tilpasse din pension.
  • Hvis der er kundefordele, som du ikke udnytter optimalt.
  • Når vi kan se, at vi kan hjælpe dig med at optimere din formue og økonomi.
  • Hvis du viser interesse for boligkøb, og vi kan hjælpe dig med forløbet.

Når du siger ja til e-mail, beskeder i din digitale bank eller sms, sender vi for eksempel beskeder med dette indhold:

  • Gode råd, hvis du eksempelvis kigger på ny bolig, bil eller snart skal rejse.
  • Vejledning om, hvordan du kan få mere ud af din opsparing ved eksempelvis at investere eller tilpasse din pension.
  • Tips til den daglige økonomi, for eksempel hvis vi kan se, at der er fordele ved dine betalings- og kreditkort, som du ikke bruger.
  • Nyheder om nye produkter eller løsninger, som vil være relevante for netop dig og din økonomi. Det kan være et nyt boliglån, tips om energiforbedring af din bolig eller lån til elbil.

Kontakt 

Åbningstider.

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16


Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp
Kundeservice
Chat for kunder
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat for alle
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
Find svar
  • Find os

    Find rådgivningscenter, åbningstid og hæveautomat

    Når åbningsdagen ligger på en helligdag eller bank-lukkedag

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.