Vær på forkant med dine muligheder – giv samtykke til kontakt

Når det gælder din økonomi, er det en rigtig god ide at være på forkant med de muligheder i banken, der er relevante og aktuelle for dig.

Måske er du interesseret i grønne investeringer. Måske er bolig og boligøkonomi aktuelt for dig. Eller måske vil du bare gerne have relevante råd og tips til din daglige økonomi. Uanset hvad kan vi hjælpe dig med den nødvendige viden, så du får mest muligt ud af dine penge og de services, vi tilbyder dig. Du skal blot give samtykke til, at vi må kontakte dig.

Når du siger ja til telefonopkald, kan vi for eksempel ringe i disse tilfælde:

  • Hvis dit boliglån med fordel kan omlægges, eller din friværdi kan bruges bedre.
  • Når du skal til at tænke mere på eller tilpasse din pension.
  • Hvis der er kundefordele, som du ikke udnytter optimalt.
  • Når vi kan se, at vi kan hjælpe dig med at optimere din formue og økonomi.
  • Hvis du viser interesse for boligkøb, og vi kan hjælpe dig med forløbet.

Når du siger ja til e-mail, beskeder i din digitale bank eller sms, sender vi for eksempel beskeder med dette indhold:

  • Gode råd, hvis du eksempelvis kigger på ny bolig, bil eller snart skal rejse.
  • Vejledning om, hvordan du kan få mere ud af din opsparing ved eksempelvis at investere eller tilpasse din pension.
  • Tips til den daglige økonomi, for eksempel hvis vi kan se, at der er fordele ved dine betalings- og kreditkort, som du ikke bruger.
  • Nyheder om nye produkter eller løsninger, som vil være relevante for netop dig og din økonomi. Det kan være et nyt boliglån, tips om energiforbedring af din bolig eller lån til elbil.

Administrer dine samtykker 

  • Samtykke via mobilbank

    77c1646c-00090249-5ec08d71
    Se, hvordan du opdaterer din personlige oplysninger og samtykker (1:27)

    Sådan gør du
    • Log på din mobilbank
    • Tryk på 'Profil' i menulinjen nederst på skærmen. Du ser nu en oversigt med dine personlige oplysninger.
    • Scrol ned på siden til feltet 'Samtykker'.
    • Tryk på 'Samtykker'. Her vil dine valg vil fremgå under hvert enkelt område som enten 'Tilladt' eller 'Ikke tilladt'.
    • Vælg det område, hvor du vil ændre dit samtykke, ved at trykke på pilen ud for området. 
    • Du har nu mulighed for at give eller tilbagetrække dit samtykke.  
  • Samtykke via netbank

    Sådan gør du
    • Log på Danske Netbank.
    • Klik på ’e-Boks, udskrifter & aftaler' i menuen øverst på siden.
    • Under overskriften 'Aftaler' vælg 'Samtykke'.
    • Du ser nu oversigten over mulige samtykker og du kan ændre dine valg ved at sætte markering i enten 'Ja' eller 'Nej'.
    • Klik på 'Godkend' og dit valg er gemt.
  • Kontakt os

    Har du ikke ikke mulighed for selv at give samtykke via net- eller mobilbank, kan du kontakte os på  70 123 456.

Kontakt 

Åbningstider

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16

Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp
Kundeservice
Produkter og services
Sikker Chat
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
Teknisk support
Mobil-, net- og letbank
Sikker Chat
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes