Du administrerer dine samtykker i mobil- og netbanken. Se, hvordan du tilføjer og fjerner dine samtykker. Du kan altid ændre dine valg.
Samtykker
Du administrerer dine samtykker i mobil- og netbanken. Se, hvordan du tilføjer og fjerner dine samtykker. Du kan altid ændre dine valg.
Administrer dine samtykker
-
Samtykke via mobilbank
Sådan gør du:
Log på din mobilbankTryk på 'Profil' i menulinjen nederst på skærmen. Du ser nu en oversigt med dine personlige oplysninger.
Scrol ned på siden til feltet 'Samtykker', og klik på det.
Tryk på 'Samtykker'. Her vil dine valg fremgå under hver enkel kanal som enten 'Tilladt' eller 'Ikke tilladt'.
Vælg den kanal, hvor du vil ændre dit samtykke, ved at trykke på knappen ud for kanalen.
Du har nu mulighed for at give eller tilbagetrække dit samtykke. På billeder ser du et tilvalg af alle kanaler.
-
Samtykke via netbank
Sådan gør du- Log på Danske Netbank.
- Klik på ’e-Boks, udskrifter & aftaler' i menuen øverst på siden.
- Under overskriften 'Aftaler' vælg 'Samtykke'.
- Du ser nu oversigten over mulige samtykker og du kan ændre dine valg ved at sætte markering i enten 'Ja' eller 'Nej'.
- Klik på 'Godkend' og dit valg er gemt.
-
Kontakt os
Har du ikke ikke mulighed for selv at give samtykke via net- eller mobilbank, kan du kontakte os på 70 123 456.
-
Samtykke via hjemmesiden
Via hjemmesiden kan du give samtykke til, at Danske Bank må kontakte dig med relevante råd og nyheder om produkter og services inden for daglig økonomi, bolig, lån og kredit, pension, investering og forsikring. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke i mobilbanken eller ved at kontakte os
Giv samtykke
Relaterede emner
- Ændring af navn og adresse
- Opdatering af telefonnummer og e-mailadresse
- FATCA/CRS
- Kontakt og møder
- Legitimation
- Opdatering af oplysninger
- Oprettelse eller ændring af NemKonto
- Personlige oplysninger
- Samarbejde med analyseinstitutter
- Samtykke til at kontakte dig
- Skift af raadgivningscenter
- Årsoverblik