Administrer dine samtykker

Under Samtykker kan du bl.a. give tilladelse til, at vi må udveksle oplysninger med andre f.eks. Skat, og du kan se, hvordan du har givet os lov til at kontakte dig. Du kan altid ændre dine valg.


Sådan gør du i mobilbanken

  • Log på din mobilbank
  • Tryk på 'Profil' i menulinjen nederst på skærmen. Du ser nu en oversigt med dine personlige oplysninger.
  • Scrol ned på siden til feltet 'Samtykker', og tryk på det.

    Skærmbillede mobilbank: Tryk på 'Profil' og vælg 'Samtykker'.


Tillad udveksling af oplysninger
Ønsker du f.eks. i forbindelse med rådgivning at give tilladelse til udveksling af oplysninger?
  • Tryk på det område, hvor du vil tillade udveksling af oplysninger.

    Skærmbillede mobilbank: Vælg det område, hvor du vil tillade udveksling af oplysninger.


  • Tillad ved at skubbe swipe-knappen mod højre.
    I forbindelse med Skat skal du dog bruge dit MitID ved samtykke.

    Skærmbillede mobilbank: Tillad udveksling af oplysninger



Samtykke til, at vi må kontakte dig
  • Tryk på 'Samtykker'. Her vil dine valg til, hvordan vi må kontakte dig, fremgå under hver enkel kanal som enten 'Tilladt' eller 'Ikke tilladt'.

     Skærmbillede mobilbank:  se dine valg til hvordan vi må kontakte dig


  • Vælg den kanal, hvor du vil ændre dit samtykke, ved at trykke på knappen ud for kanalen. På billeder ser du et tilvalg af alle kanaler.
    Du kan altid ændre dine valg.

     Skærmbillede mobilbank: Oversigt med dine valg til kontakt

  • Netbank - administrer samtykker

    Sådan gør du
    • Log på Danske Netbank.
    • Klik på ’e-Boks, udskrifter & aftaler' i menuen øverst på siden.
    • Under overskriften 'Aftaler' vælg 'Samtykke'.
    • Du ser nu oversigten over mulige samtykker og du kan ændre dine valg ved at sætte markering i enten 'Ja' eller 'Nej'.
    • Klik på 'Godkend' og dit valg er gemt.
  • Kontakt os

    Har du ikke ikke mulighed for selv at give samtykke via net- eller mobilbank, kan du kontakte os på  70 123 456.

Kontakt 

Åbningstider.

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16


Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp
Kundeservice
Chat for kunder
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat for alle
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
Find svar
Tjek din saldo
Betalingsservice
Aktiver nyt kort
Misbrug af kort (indsigelse)
Se pinkode til dit kort

Du kan gøre det meste selv via mobil – og netbank. Se hvordan.
  • Find os

    Find rådgivningscenter, åbningstid og hæveautomat

    Når åbningsdagen ligger på en helligdag eller bank-lukkedag

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.