Vi kontakter løbende vores kunder for at sikre, at de oplysninger, vi har om dem, er korrekte og opdaterede.
Har du fået brev om, at du skal opdatere dine oplysninger via vores hjemmeside, skal du logge på med dit NemID.
Når du er logget på, kan du svare på spørgsmålene og og uploade ID, samt sende dine svar via en sikker forbindelse.
Kontakt os
Hovednummer
70 123 456- Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.
Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.
Teknisk support til netbank:70 105 501Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag: 08.00 - 18.00
Lørdag: 10.00 - 18.00
|
Bliv kunde:70 10 17 08 |