Vi kontakter løbende vores kunder for at sikre, at de oplysninger, vi har om dem, er korrekte og opdaterede.
Har du fået brev om, at du skal opdatere dine oplysninger via vores hjemmeside, skal du logge på med dit MitID.
Når du er logget på, kan du svare på spørgsmålene og og uploade ID, samt sende dine svar via en sikker forbindelse.
Kontakt
Kundeservice
+45 70 123 456-
Kontakt os hele døgnet
På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.
Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.
Teknisk support til mobil- og netbank+45 70 105 501Man-torsdag: 09.00 - 21.00
Fredag: 09.00 - 18.00
Weekend og helligdage: 10.00 - 16.00
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed. |