Spørgsmål og svar om egen-erklæring og skattemæssigt hjemsted i udlandet

Hvis du har modtaget en egen-erklæring om dit skattemæssige hjemsted fra os, har du måske nogle spørgsmål om hvorfor du har modtaget denne forespørgsel. Her finder du en række spørgsmål og svar om erklæringen, skattepligt i udlandet og lovgivningen, der er baggrunden for det. 

Vi er forpligtet til, at indberette kunder som vi har en formodning om at have et udenlandsk skattemæssigt hjemsted, og vi beder dig derfor udfylde og indsende egen-erklæringen, således vi kan indberette korrekte oplysninger. Du er ligeledes forpligtet til, at oplyse os informationerne vi forespørger. 

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Bliv kunde:

70 10 17 08

  • Ring til os

    Hovednummer

    70 123 456
    • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til netbank:

    70 105 501
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:     08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

    Bliv kunde:

    70 10 17 08

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.