Gå til hovedindhold
  • Privat
  • Erhverv
  • Private Banking
  • LC&I
  • Andre sites
    Boligværktøj
    Foreninger
    danskebank.com
    Asset Management
    Unge og studerende
Danske Bank
  • Guides
  • Løsninger

    Daglig drift

    • Konto
    • Kort
    • Betalinger
    • Løn
    • Pension
    • Forsikring

    Finansiering

    • Overblik over finansiering
    • Grønne lån
    • Kassekredit
    • Mellemfinansiering
    • Bankgarantier
    • Erhvervslån
    • Realkredit
    • Leasing

    Strategisk planlægning

    • Strategisk finansiel sparring
    • Bæredygtighed
    • Likviditetsstyring
    • Risikostyring
    • Investering af overskudslikviditet

    Internationalisering

    • International handel og ekspansion
    • Trade Finance
    • Valutasikring
    • Konto i udlandet

    Basisløsninger

    • Danske Business One
    • Danske Business Plus
    • Danske Business Pro

    Brancheløsninger

    • Erhvervsejendomme
    • Landbrug
    • Offentlig sektor
    • Foreninger
  • Digitale services

    Digitale services

    • Din digitale bank
    • Digital Signering
    • IT-sikkerhed
    • Myprofile
    • OneTrader
    • Onlinemøde
    • Revisorportal

    Netbankløsninger

    • District
    • Mobile & Tablet Business
    • Netbank Erhverv

    Beregnere og værktøjer

    • Beregn FlexLife®
    • Ejendomsanalyse
    • Leverandørkredit og kontantrabat
    • Valutaomregner

    Andre digitale services

    • AltaPay - omnichannel
    • Apple Pay
    • Axeptia Credit Intelligence
    • BLUE - leasing af firmabiler
    • Google Pay
    • MobilePay til erhverv
    • June for virksomheder
    • The Hub
    • Zenegy - løn og hr
  • Find hjælp
  • Bliv erhvervskunde
  • English

Privat

  • Netbank
  • Letbank
  • Netpost
  • Digital signering

Erhverv

  • District
  • Netbank Erhverv
  • MobilePay Business
  • OneTrader
  • Digital signering
  • Revisorportal
  • Corporate Expense Manager
  • English
  • Privat
  • Erhverv
  • Private Banking
  • LC&I
  • Boligværktøj
  • Foreninger
  • danskebank.com
  • Asset Management
  • Unge og studerende
  • Forside
  • Guides
  • Løsninger
    • Daglig drift

    • Konto
    • Kort
    • Betalinger
    • Løn
    • Pension
    • Forsikring
    • Finansiering

    • Overblik over finansiering
    • Grønne lån
    • Kassekredit
    • Mellemfinansiering
    • Bankgarantier
    • Erhvervslån
    • Realkredit
    • Leasing
    • Strategisk planlægning

    • Strategisk finansiel sparring
    • Bæredygtighed
    • Likviditetsstyring
    • Risikostyring
    • Investering af overskudslikviditet
    • Internationalisering

    • International handel og ekspansion
    • Trade Finance
    • Valutasikring
    • Konto i udlandet
    • Basisløsninger

    • Danske Business One
    • Danske Business Plus
    • Danske Business Pro
    • Brancheløsninger

    • Erhvervsejendomme
    • Landbrug
    • Offentlig sektor
    • Foreninger
  • Digitale services
    • Digitale services

    • Din digitale bank
    • Digital Signering
    • IT-sikkerhed
    • Myprofile
    • OneTrader
    • Onlinemøde
    • Revisorportal
    • Netbankløsninger

    • District
    • Mobile & Tablet Business
    • Netbank Erhverv
    • Beregnere og værktøjer

    • Beregn FlexLife®
    • Ejendomsanalyse
    • Leverandørkredit og kontantrabat
    • Valutaomregner
    • Andre digitale services

    • AltaPay - omnichannel
    • Apple Pay
    • Axeptia Credit Intelligence
    • BLUE - leasing af firmabiler
    • Google Pay
    • MobilePay til erhverv
    • June for virksomheder
    • The Hub
    • Zenegy - løn og hr
  • Find hjælp
  • Bliv erhvervskunde
  • Chat
  • Ring til os
    Ring til os
    +45 45 140 000
    Erhverv Direkte:
    70 133 000
    Teknisk support District:
    70 114 115
    Teknisk support Netbank Erhverv:
    70 123 456
    Se åbningstider
    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed, både når du ringer til os, og når vi ringer til dig. Læs vores privatlivspolitik for enkeltmandsvirksomheder og andre typer virksomheder.
  • Find os
    Find rådgivningscenter, hæveautomat eller døgnboks
  • Book møde
Tryk enter for at se alle resultater
Genveje
Erhvervskonto Erhvervskort Business Online Mobile & Tablet Business
Find hjælp
Alle emner
Genveje
Erhvervskonto Business Online Mobile & Tablet Business Find hjælp

How to increase security in Business Online

Our Business Online solution provides several possibilities of increasing payment security.

Use the many possibilities in Business Online

  • Restricted user access
  • Two approvers
  • Payment limit
  • Notification centre
  • User administration
  • Restricted user access

    You can manage user rights to making payments and creating creditors. This allows you, for example, to restrict the number of users handling new or major creditors.

  • Two approvers

    You can use two-stage approval, requiring two users to approve transfers independently of each other. This makes it harder for hackers to make payments in the name of your business.

  • Payment limit

    You can limit the amount that can be transferred from a specific account or by a specific user.

  • Notification centre

    You can set mobile phones and tablets to alert you if account balances or payments exceed a certain limit.

  • User administration

    You can get an overview in real time of user mandates, access to accounts and access to setting up payments. And you can change user rights with immediate effect, 24 hours a day – also by mobile phone and tablet. This allows you to quickly and easily adjust security for payment transfers.

Watch a video about security functions in Business Online:

693CAE667DD50674

Related topics

  • Woman relaxing in a hotel room

    If you become a victim of IT fraud

    Always respond immediately if you become a victim of IT fraud. It may help reduce any losses and damage.

  • colleagues at the office

    How to protect your business

    IT security is not just a matter for the IT department or the officer responsible for IT. It is a common...

  • men checking equipment

    How we protect your business

    We work on several fronts when it comes to our collective IT security.

Effektiv virusbeskyttelse med Webroot

Som District-kunde, kan I gratis downloade det prisbelønnede sikkerhedsprogram, Webroot SecureAnywhere.

Læs mere om Webroot SecureAnywhere
kvinde sitter med business online
Digital service

Business Online

Business Online er Danske Banks professionelle onlineløsning, der giver virksomheder overblik og kontrol over økonomien.

Læs mere

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Få et møde Kom straks i gang

For kunder

  • Blanketter
  • Legitimation og dokumentation
  • Spørgsmål, ros og klager
  • Seneste nyt
  • Brexit
  • Derfor stiller banken dig spørgsmål

Om banken

  • Karriere
  • Presse
  • Investor relations
  • IT-sikkerhed

Anden information

  • Finanstilsynet m.m.
  • Afgørelse i forhold til Estlandsagen
  • MiFID
  • MiFID II
  • Leverandører
  • GDPR

Kontakt og hjælp

  • Find hjælp
  • Kontakt os
  • Teknisk support
  • Whistleblowing

Priser og vilkår

  • Vilkår

    • Blanketter
    • Legitimation og dokumentation
    • Spørgsmål, ros og klager
    • Seneste nyt
    • Brexit
    • Derfor stiller banken dig spørgsmål
    • Karriere
    • Presse
    • Investor relations
    • IT-sikkerhed
    • Finanstilsynet m.m.
    • Afgørelse i forhold til Estlandsagen
    • MiFID
    • MiFID II
    • Leverandører
    • GDPR
    • Find hjælp
    • Kontakt os
    • Teknisk support
    • Whistleblowing
    • Vilkår

Information om fonde på denne hjemmeside er markedsføringsmateriale og udgør ikke investeringsrådgivning. Du bør altid rådføre dig med dine rådgivere, inden du investerer, og orientere dig om dine investorrettigheder i prospektet, central investorinformation/væsentlig investorinformation og information om klagehåndtering.

Danske Bank tilbyder ikke investeringsrådgivning (”Investeringsrådgivning”) eller anden form for investeringsservice, herunder handel, udførelse og formidling af ordrer med finansielle instrumenter samt placering, opbevaring og forvaltning af værdipapirer/finansielle instrumenter (”Investeringsservice”) til personer hjemmehørende og bosiddende i USA, jf. definitionen nedenfor.

Materialet på denne hjemmeside er således ikke beregnet til at blive distribueret til eller anvendt af personer hjemmehørende og bosiddende i USA. Intet materiale på denne hjemmeside må fortolkes og opfattes som et tilbud om Investeringsrådgivning eller Investeringsservice til en person hjemmehørende og bosiddende i USA.

I forhold til Investeringsrådgivning skal en person hjemmehørende og bosiddende i USA forstås som enhver af følgende:

  • En fysisk person hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • En virksomhed eller et interessentskab som er registreret eller organiseret i USA, men som ikke er et offshore-rådgivningscenter eller en anden form for repræsentation tilhørende en person hjemmehørende og bosiddende i USA, som har en gyldig forretningsmæssig begrundelse for sit virke, og som varetager opgaver og reguleres som et forsikringsselskab eller en bank.
  • Et rådgivningscenter eller en repræsentation tilhørende et udenlandsk selskab med base i USA.
  • En fond, hvor formueforvalteren er en person hjemmehørende og bosiddende i USA, medmindre investeringsfuldmagten indehaves eller deles med en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • Et bo, hvor en person hjemmehørende og bosiddende i USA fungerer som bobestyrer eller administrator, medmindre boet er underlagt udenlandsk lov, og investeringsfuldmagten indehaves eller deles med en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • En ikke-diskretionær konto ejet af en person hjemmehørende og bosiddende i USA eller en diskretionær konto, som forvaltes af en mægler eller anden person med et betroet erhverv, medmindre det er til fordel for en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • Ethvert selskab som er organiseret eller registreret med det formål at omgå gældende værdipapirlove i USA.

Begrebet ”person hjemmehørende og bosiddende i USA” omfatter ikke en person, som ikke var i USA på det tidspunkt, hvor vedkommende indgik en aftale om investeringsrådgivning med Danske Bank.

I forhold til Investeringsservice skal en person hjemmehørende og bosiddende i USA forstås som enhver kunde som opholder sig i USA, med mindre der er tale om en kunde, som var bosiddende uden for USA på det tidspunkt, hvor kundeforholdet med Danske Bank blev indgået, og som, ved ophold i USA, ikke opfylder en af følgende:

  1. Amerikansk statsborgerskab (herunder dobbelt statsborgerskab i USA og et andet land).
  2. Permanent opholdstilladelse i USA (”green card”).
  3. På anden måde opholder sig i USA på ikke-midlertidig basis.

Danske Bank A/S, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Tlf. (+45) 70 123 456, Kontakt os, CVR-nr. 61126228, SWIFT: DABADKKK
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

Danske Bank forbeholder sig alle rettigheder. Danske Bank A/S er under tilsyn af Finanstilsynet. Klageansvarlig rådgivningscenter: Danske Bank, Complaint Management Function, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Mail: klageservice@danskebank.dk

Læs vores information om behandling af personoplysninger - enkeltmandsvirksomheder, information om behandling af personoplysninger - andre typer virksomheder, vilkår for brug af website, information om behandling af cookies og personoplysninger på vores websites etc og information om dine rettigheder ved betalinger i Europa.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler personoplysninger - skriv til vores Databeskyttelsesrådgiver, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K, e-mail: dpofunction@danskebank.com

Danske Bank

Brug vores Mobile Business app

eller log på vores selvbetjeningsløsninger

Log på
  • Kundeservice Erhverv,
    Produkter og services
    Hverdage kl. 10 – 16


    Start chat
    District, Teknisk support
    Hverdage kl. 9 – 16


    Start chat
    Netbank Erhverv, Teknisk support
    Mandag – fredag kl. 9 – 21
    Weekend og helligdage kl. 10-16
    Start chat
    Bemærk, at man aldrig skal afsløre personlige oplysninger, såsom kontonumre i en chat
  • Ring til os
    +45 45 140 000
    Erhverv Direkte:
    70 133 000
    Teknisk support District:
    70 114 115
    Teknisk support Netbank Erhverv:
    70 123 456
    Se åbningstider
    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed, både når du ringer til os, og når vi ringer til dig. Læs vores privatlivspolitik for enkeltmandsvirksomheder og andre typer virksomheder.
  • Find rådgivningscenter, hæveautomat eller døgnboks

    Find
  • Book møde

Danske Banks brug af cookies og behandling af personoplysninger

Vi bruger data fra egne cookies og tredjeparts cookies. Vi bruger dem i kombination med dertil tilknyttede personoplysninger for at huske dine indstillinger, forbedre vores services, til at følge din brug af hjemmesiden og lave trafikmålinger samt vise de mest relevante budskaber til dig (inklusiv profilering). Nedenfor kan du vælge at sige ok til alle cookies eller selv vælge, hvilke af vores valgfrie cookies du vil acceptere. Dit samtykke dækker både over brug af cookies og den dertil tilknyttede behandling af personoplysninger. Du kan læse mere om brugen af cookies og om vores behandling af personoplysninger. I bunden af hjemmesiden kan du læse mere om, hvordan du tilbagekalder dit samtykke ved at klikke på linket om cookies-retningslinjer.
Indholdet hentes