Henvis dine kunder til Danske Bank – nemt og hurtigt
Har du en kunde, der kunne have gavn af at tale med Danske Bank, vil vi gerne gøre det så nemt og hurtigt for vores samarbejdspartnere som muligt. Via denne platform kan du let formidle kontakten mellem din kunde og Danske Bank, og du kan vælge netop den mulighed, der passer til din kundes behov:
- Book et onlinemøde med en rådgiver.
- Book et fysisk møde med en rådgiver i en afdeling.
Du skal acceptere alle cookies, inden du kan gå videre.
Indhent samtykke
og Danske Bank kan også bruge oplysningerne til at følge op på henvisningen til Danske Bank (rapportering, statistik mv.).
På www.danskebank.dk/gdpr og www.home.dk/om-home/privatlivspolitik kan der læses mere om, hvordan vi behandler personoplysninger.
På www.danskebank.dk/gdpr og https://danicapension.dk/mere-danica/personoplysninger-og-dokumentation/personoplysninger kan der læses mere om, hvordan vi behandler personoplysninger.
På www.danskebank.dk/gdpr og https://www.rd.dk/da-dk/GlobalPopups/Pages/persondatapolitik.aspx kan der læses mere om, hvordan vi behandler personoplysninger.
Spørgsmål og svar
-
Instruks til lead partner om indhentning af samtykke
-
Hvordan bruger Danske Bank de indhentede informationer?
Partneren kan bruge oplysningerne til, at partneren booker et uforpligtende møde direkte mellem kunde og Danske Bank. Danske Bank kan bruge oplysningerne til at kontakte kunden for at sætte et møde op mellem kunde og en rådgiver i Danske Bank. Det kan enten være et online møde, et fysisk møde i en af Danske Banks afdelinger eller et møde over telefonen. Desuden kan rådgiveren bruge oplysningerne til at forberede dit møde med banken.
Partneren og Danske Bank kan også bruge oplysningerne til at følge op på henvisningen til Danske Bank (rapportering, statistik mv.). -
Medarbejder-ID (Dette afhænger af partnerens setup):
- Danica: B-nummer (XX1234)
- Realkredit Danmark: B-nummer (XX1234)
- home: E-mail shortname XXXX@home.dk (XXXX)
-
Kan jeg booke et møde med kundens egen rådgiver?
Hvis rådgiveren er tilgængelig i Book Online Møde-værktøjet, kan du søge kundens egen rådgiver frem. Du finder søgefunktionen på det trin, hvor du vælger dato og tidspunkt. -
Hvor hurtigt kan jeg booke et møde?
Du kan booke onlinemøder om boligkøb inden for 24 timer. Et fysisk møde om boligkøb eller andre emner kan du booke inden for 72 timer. -
Kan jeg frit vælge mellem at booke et onlinemøde og et møde i en afdeling?
Det er op til kunden, om det skal være et online- eller fysisk møde i en afdeling. -
Hvilke tekniske krav er der til onlinemøder?
Et onlinemøde med Danske Bank kræver ingen installation på computeren. Det eneste, kunden behøver, er en computer med internetforbindelse og telefon, da lyd/samtale foregår via telefonen. Alle almindelige computere – både PC og Mac – kan under normale omstændigheder bruges til et onlinemøde. Du kan se de tekniske krav her.