Betal indbetalingskort

Et indbetalingskort er det samme som et girokort. Dine omkostninger ved at betale et indbetalingskort varierer meget alt efter, hvilken metode du vælger. 

  • Indbetalingskort i mobilbank

     

    Sådan gør du

    • Log på mobilbanken
    • Vælg 'Overfør' i den nederste menu.
    • Tryk på 'Betal regning'.
    • Vælg fra hvilken konto regningen skal betales.
    • Tag et billede af kodelinjen på girokortet.
    • Indtast beløb og dato, samt tilmeld evt. din regning til Betalingsservice, og tryk 'OK'. Tjek at alting er korrekt.
    • Indtast din servicekode, og tryk 'Godkend'.
    • Når du får en kvittering, er din betaling gennemført.
  • Indbetalingskort i letbank

    • Log på Letbank.
    • Klik på 'Overfør penge' nederst på siden.
    • Vælg 'Betal et girokort'.
    • Vælg den konto, du vil betale fra ved at klikke på den.
    • Indtast betalingsdato.
    • Indtast beløb og klik på 'Fortsæt'.
    • Vælg girokorttype og udfyld kodelinjer. Klik 'Fortsæt til Godkend'.
    • 'Godkend'-vindue åbner. Klik på 'Ja, overfør beløbet'.
    • Skriv din adgangskode, og klik på 'Fortsæt'.
    • Betalingen er nu gennemført.
  • Indbetalingskort med Danske Giro

    • Brug en Danske Giro-kuvert.
    • Riv kvitteringsdelen af - den beholder du selv.
    • Udfyld felterne på indbetalingskortet, og skriv dit 10-cifrede kontonummer.
    • Skriv tydeligt under - gerne med en sort eller blå pen.
    • Læg kuverten i en postkasse - portoen er betalt.

      Bemærk
      Tidsfrister: Vi skal modtage kuverten i Danske Bank, Høje Taastrup, senest bankdagen før betalingsdagen. Bankdage er hverdage bortset fra lørdage, fredag efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag, Juleaftensdag og Nytårsaftensdag.
  • Se videoguide

    19031FD37DD50674
    Se, hvordan du betaler et indbetalingskort i netbanken (3:01)

Kontakt os

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.