Bestilling af kort

Du kan både bestille betalingskort og kreditkort til brug i Danmark og udlandet. 

  • Bestil nyt kort i netbank

    Har du allerede et kort, som bare ikke virker længer, fordi det måske er slidt, itu eller blevet væk og du har spærret det, skal du genbestille dit kort.

    Ønsker du et ekstra kort skal du bestille et nyt.

    Sådan bestiller du et nyt kort
    • Log på Danske Netbank, og gå til 'Nyt kort'.
    • Klik på 'Læs mere' ud for det kort, du ønsker at bestille.
    • Klik på 'Bestil'. Udfyld felterne, og klik på 'Bestil'.
    • Din ansøgning er nu sendt til os, og vi svarer dig normalt i løbet af to til tre hverdage.
    • Du modtager en sms den dag, vi sender dit nye kort afsted med posten, hvis du har oplyst os dit mobilnummer.

    Når du modtager et Mastercard, Visa/Dankort, et dankort eller et hævekort, skal du aktivere det, inden du kan bruge det

    Læs mere om kort

  • Leveringstid

    I mobilbanken kan du følge dit nye korts status i leveringsprocessen.
    Dit nye kort vil ligge øverst på kortoverblikket med den aktuelle status.

    Sådan gør du

    • Log på mobilbank.
    • Vælg 'Kort' i den øverste menu.
    • Nye kort ligger øverst på kortoverblikket. På oversigten kan du under dit bestilte kort se status fx, produceres og aktiver dit nye kort.
    • Klik på dit nye kort for at få en mere detaljeret status.
    • Produceres: Kortet er blevet bestilt og er under produktion.
    • Levering: Kortet er blevet produceret og er sendt med posten. Kortet kan nu aktiveres.
    • Aktivering: Du bekræfter, at kortet skal aktiveres.
    • Aktivt kort: Kortet er blevet aktiveret og kan nu bruges.

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Bliv kunde:

70 10 17 08

  • Ring til os

    Hovednummer

    70 123 456
    • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til netbank:

    70 105 501
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:     08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

    Bliv kunde:

    70 10 17 08

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.