Bestilling af kort
Du kan både bestille betalingskort og kreditkort til brug i Danmark og udlandet.
-
Bestil nyt kort i netbank
Bestil nyt kort i netbank
Har du allerede et kort, som bare ikke virker længer, fordi det måske er slidt, itu eller blevet væk og du har spærret det, skal du genbestille dit kort.
Ønsker du et ekstra kort skal du bestille et nyt.
Sådan bestiller du et nyt kort- Log på Danske Netbank, og gå til 'Nyt kort'.
- Klik på 'Læs mere' ud for det kort, du ønsker at bestille.
- Klik på 'Bestil'. Udfyld felterne, og klik på 'Bestil'.
- Din ansøgning er nu sendt til os, og vi svarer dig normalt i løbet af to til tre hverdage.
- Du modtager en sms den dag, vi sender dit nye kort afsted med posten, hvis du har oplyst os dit mobilnummer.
Når du modtager et Mastercard, Visa/Dankort, et dankort eller et hævekort, skal du aktivere det, inden du kan bruge det
Bemærk
Leveringstid: Banken har 8 hverdages leveringstid på kort og yderligere 3 hverdage på en pinkode. Din modtagelse vil dog være afhængig af, hvor ofte post deles ud i dit område og leveringstiden kan derfor være forlænget med yderligere nogle dage. Har du valgt at bruge samme pinkode som på dit tidligere kort, modtager du ikke en ny pinkode.
Forsinket kort: Har du ikke modtaget dit kort efter 10 hverdage, så ring til os.
Relaterede emner
- Anmeld skade og forhåndsvurdering på Mastercard forsikringer
- Beløbsgrænser
- Kortoversigt
- Brug i udlandet
- Fejl på kort
- Forsikringer
- Aktivering af kort
- Genbestilling af kort
- Glemt pinkode
- Indsigelse
- Kortsikkerhed
- Misbrug af kort
- Ophævelse af spærring
- Rateopdeling
- SMS fra banken
- Spærring af kort
- Valg mellem Visa og Dankort