Bestilling af kort

Du kan både bestille betalingskort og kreditkort til brug i Danmark og udlandet. 

  • Bestil nyt kort i netbank

    Har du allerede et kort, som bare ikke virker længer, fordi det måske er slidt, itu eller blevet væk og du har spærret det, skal du genbestille dit kort.

    Ønsker du et ekstra kort skal du bestille et nyt.

    Sådan bestiller du et nyt kort
    • Log på Danske Netbank, og gå til 'Nyt kort'.
    • Klik på 'Læs mere' ud for det kort, du ønsker at bestille.
    • Klik på 'Bestil'. Udfyld felterne, og klik på 'Bestil'.
    • Din ansøgning er nu sendt til os, og vi svarer dig normalt i løbet af to til tre hverdage.
    • Du modtager en sms den dag, vi sender dit nye kort afsted med posten, hvis du har oplyst os dit mobilnummer.

    Når du modtager et Mastercard, Visa/Dankort, et dankort eller et hævekort, skal du aktivere det, inden du kan bruge det

    Læs mere om kort

  • Leveringstid

    I mobilbanken kan du følge dit nye korts status i leveringsprocessen.
    Dit nye kort vil ligge øverst på kortoverblikket med den aktuelle status.

    Sådan gør du

    • Log på mobilbank.
    • Vælg 'Kort' i den øverste menu.
    • Nye kort ligger øverst på kortoverblikket. På oversigten kan du under dit bestilte kort se status fx, produceres og aktiver dit nye kort.
    • Klik på dit nye kort for at få en mere detaljeret status.
    • Produceres: Kortet er blevet bestilt og er under produktion.
    • Levering: Kortet er blevet produceret og er sendt med posten. Kortet kan nu aktiveres.
    • Aktivering: Du bekræfter, at kortet skal aktiveres.
    • Aktivt kort: Kortet er blevet aktiveret og kan nu bruges.

Kontakt 

Vores supportteam sidder parat til at chatte med dig. Hvis du har spørgsmål om MitID, dine personlige konti, lån eller lignende, skal du i stedet ringe til os.


KundeserviceHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
Teknisk supportHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.