Vi kan give dig en bedre service, hvis vi har dit mobilnummer. Så kan vi nemlig nemt og hurtigt sende dig en sms, hvis vi har en vigtig besked til dig.
Hvilke sms’er kan jeg få?
Hvis vi har dit mobilnummer, får du fx automatisk en sms, når et nyt betalingskort er på vej til dig med posten – eller når du har booket et møde med en rådgiver.
Vi kan også lynhurtigt advare dig, hvis vi får mistanke om, at nogen forsøger at misbruge dit kort.
Mere service på mobilen
Du har også mulighed for at tilmelde dig Saldoservice. Så kan du f.eks. få en sms, hvis din konto er tæt på at gå i minus – eller når din løn er gået ind.
Tjek, om vi har dit mobilnummer
Du kan nemt selv tjekke dine kontaktoplysninger i netbank eller mobilbank, men husk at have MitID klar, hvis du vil rette i oplysningerne. Sådan gør du:
- I netbanken: Log på, klik på ”Om netbank”, og klik på ”Personlige oplysninger” under Indstillinger.
- I mobilbanken: Log på, tryk på tandhjulet i nederste højre hjørne, og tryk på ”Personlig information”.
Når du har ændret dine kontaktoplysninger, sender vi dig altid en sms eller mail. Det er din sikkerhed for, at oplysningerne er blevet opdateret.
Tak for hjælpen.