Her finder du de nemmeste løsninger på nogle af de spørgsmål, som vi rigtig ofte hører.
Hvis du mister dit kort
Når du handler ind til familiefrokosten, kan du måske være så uheldig at du mister dit kort. Sker det, kan du lynhurtigt selv spærre dit kort i mobil- eller netbanken.
Du kan evt. bestille et nyt kort med det samme, så du kan få det så hurtigt som muligt.
Hold styr på saldoen
I helligdagene bruger du måske lidt flere penge end du plejer. Du kan tjekke din saldo på farten i mobilbanken. Den koster ingenting og er nem at bruge.
Saldoservice er til dig, som gerne vil have et praj, når kassebeholdningen nærmer sig nul – eller når der igen er penge på kontoen.
En post du ikke kender?
Hvis du tjekker din konto og ser en betaling, du ikke kan genkende, så skal du fortælle det til os. Den enkleste mulighed er at skrive til os – se her, hvordan du gør.
Bliv kunde
Selvom vores afdelinger er lukket, kan du stadig blive kunde hos os. Du skal bare ringe til os på 70 123 456.
Du kan også booke et møde til efter Kristi Himmelfart:
Du kan altid få fat på os
Hvis du har brug for os, så er vi altid klar til at hjælpe - også i Kr. Himmelfartsferien.
Åbningstider Kristi Himmelfartsdag den 13. maj og fredag, den 14. maj.
Netbanken er åben hele døgnet
Kundeservice via chat 10-14
Alle bankens filialer er lukket den 13. og 14 maj
Du kan kontakte os hele døgnet på telefon 70 123 456