Tilbagebetaling af tidligere opkrævet gæld

Vi har nu gennemgået størstedelen af alle kundesager i vores gældssystemer i forhold til hovedårsagerne til de datafejl, der desværre kan have medført, at vi har opkrævet for meget gæld. 

I får en status på virksomhedens gældssag
Alle kunder, der kan være berørt af sagen, får i løbet af sommeren 2021 et brev fra os med en status på deres gældssag. Hvis virksomheden har betalt for meget, får I pengene tilbage sammen med en kompensation for den tid, I kunne have haft pengene til rådighed. I brevet kan I se, hvor meget virksomheden skal have tilbage, og hvordan I får pengene retur. 

I kan anmelde yderligere tab
Hvis I mener, at virksomheden som følge af fejl i gældssagen har haft et yderligere tab eller et tab ud over det beløb, virksomheden får tilbage, kan I anmelde det ved at udfylde formularen og sende den til os.     

Anmeld tab   Report additional loss

Alle anmeldelser bliver behandlet individuelt. 
Når vi har gennemgået jeres henvendelse, kontakter vi jer. 

I kan læse mere og få svar på de oftest stillede spørgsmål her

Har du andre spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til os.

70 123 456