Tilbagebetaling af tidligere opkrævet gæld


Vi har nu gennemgået alle kundesager i vores gældssystemer i forhold til de oprindeligt identificerede hovedårsager til datafejl, der desværre kan have medført, at vi har opkrævet for meget gæld. I vores undersøgelser af de oprindelige datafejl er vi desværre blevet opmærksomme på en række andre mulige problemstillinger, som vi fortsat undersøger. Du vil derfor kunne opleve, at vi løbende informerer dig, hvis din sag kan være omfattet.

Du får en status på din gældssag
Alle kunder, der kan være berørt af sagen, får et brev fra os med en status på deres gældssag. Hvis du har betalt for meget, får du pengene tilbage sammen med en kompensation for den tid, du kunne have haft pengene til rådighed. I brevet kan du se, hvor meget du skal have tilbage, og hvordan du får pengene retur. 

Du kan anmelde yderligere tab
Hvis du mener, at du som følge af fejl i din gældssag har haft et yderligere tab eller et tab ud over det beløb, du får tilbage, kan du anmelde det ved at udfylde formularen og sende den til os.   

Anmeld tab   Report additional loss

Alle anmeldelser bliver behandlet individuelt. 
Når vi har gennemgået din henvendelse, kontakter vi dig. 

Du kan også læse mere og få svar på de oftest stillede spørgsmål her

Har du andre spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til os.

70 123 456

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.