Markedsføringssamtykke

Gå ikke glip af relevante tilbud og vigtige oplysninger


Dit samtykke giver adgang til at modtage relevante tilbud og vigtige oplysninger om produkter og services fra Danske Bank.

Uden samtykket må vi ikke kontakte dig med oplysninger, der kan være vigtige for din økonomi.

Når det er relevant for dig, vil vi også oplyse dig om produkter og services fra de andre selskaber i Danske Bank-koncernen og vores samarbejdspartnere.

Vi kontakter dig på den måde du har ønsket. Det kan være via mobil- og netbanken, e-mail og notifikationer, og vi kan også ringe til dig.

Samtykket giver os lov til at analysere, om du åbner vores beskeder, og hvilke links du trykker på. Det hjælper os med at tilpasse beskederne til dig.

Vil du trække samtykket tilbage eller ændre de kommunikationsveje, du vil kontaktes via, kan du gøre det i mobilbanken eller ved at kontakte os direkte.

Når du siger ja til telefonopkald, kan vi for eksempel ringe i disse tilfælde:

  • Hvis dit boliglån med fordel kan omlægges, eller din friværdi kan bruges bedre.
  • Når du skal til at tænke mere på eller tilpasse din pension.
  • Hvis der er kundefordele, som du ikke udnytter optimalt.
  • Når vi kan se, at vi kan hjælpe dig med at optimere din formue og økonomi.
  • Hvis du viser interesse for boligkøb, og vi kan hjælpe dig med forløbet.

Når du siger ja til e-mail, beskeder i din digitale bank eller sms, sender vi for eksempel beskeder med dette indhold:

  • Gode råd, hvis du eksempelvis kigger på ny bolig, bil eller snart skal rejse.
  • Vejledning om, hvordan du kan få mere ud af din opsparing ved eksempelvis at investere eller tilpasse din pension.
  • Tips til den daglige økonomi, for eksempel hvis vi kan se, at der er fordele ved dine betalings- og kreditkort, som du ikke bruger.
  • Nyheder om nye produkter eller løsninger, som vil være relevante for netop dig og din økonomi. Det kan være et nyt boliglån, tips om energiforbedring af din bolig eller lån til elbil.

Kontakt 

Åbningstider.

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16

Du kan gøre det meste selv via mobil- og netbank.
Find hjælp

Kundeservice
Start chat
Dette er en åben chat, undlad derfor at skrive personfølsomme data.
Har du spørgsmål til dine konti, lån eller lignende, skal du vælge at chatte fra mobilbanken.
Find svar
Tjek din saldo
Betalingsservice
Aktiver nyt kort
Misbrug af kort (indsigelse)
Se pinkode til dit kort

  • Find os

    Find rådgivningscenter, åbningstid og hæveautomat

    Når åbningsdagen ligger på en helligdag eller bank-lukkedag

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os
Indholdet hentes
Vis
Skjul
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.