I artiklen her finder du de nemmeste løsninger på fire spørgsmål, som vi rigtig ofte hører, og vores åbningstider i påsken kan du se nederst på siden.

Hvis du mister dit kort

Når du handler til påskefrokosten, kan du måske være så uheldig at du mister dit kort. Sker det, kan du lynhurtigt selv spærre dit kort i mobil- eller netbanken.

Sådan spærrer du dit kort

Du kan evt. bestille et nyt kort med det samme, så du kan få det så hurtigt som muligt.

Bestil nyt kort

Hold styr på saldoen

I helligdagene bruger du måske lidt flere penge end du plejer. Du kan tjekke din saldo på farten i mobilbanken. Den koster ingenting og er nem at bruge.

Få mobilbank

Afvis eller slet en betaling 

Hvis der er en betaling via betalingsservice, som du ikke vil have gennemført, kan du nemt selv afvise den eller slette den helt i din netbank. 

Se her, hvordan du gør

En post du ikke kender?

Hvis du tjekker din konto og ser en betaling, du ikke kan genkende, så skal du fortælle det til os. Det gør du ved at skrive en såkaldt 'indsigelse' til os.

Se her, hvordan du gør

Du kan altid få fat på os

Hvis du har brug for os, så er vi altid klar til at hjælpe. Også i påsken.

Har du brug for teknisk support?

Telefontiderne for netbank Teknisk support

Telefontiderne for District teknisk support

Åbningstider

  • Din mobil- og netbank er altid åben.
  • Du kan ringe til os på 70 123 456 døgnet rundt, året rundt.
  • I påsken fra den 14. til den 18. april er alle afdelinger lukkede.

Se oversigt over åbne afdelinger på hverdage