Del

Har du brug for os i påsken?

Vi er altid klar til at hjælpe dig - også i påsken. Den enkleste løsning kan du ofte finde i din mobilbank, netbank eller på danskebank.dk. Men vi sidder også klar ved telefonen.

I artiklen her finder du de nemmeste løsninger på fire spørgsmål, som vi rigtig ofte hører, og vores åbningstider i påsken kan du se nederst på siden.

Hvis du mister dit kort

Når du handler til påskefrokosten, kan du måske være så uheldig at du mister dit kort. Sker det, kan du lynhurtigt selv spærre dit kort i mobil- eller netbanken.

Sådan spærrer du dit kort

Du kan evt. bestille et nyt kort med det samme, så du kan få det så hurtigt som muligt.

Bestil nyt kort

Afvis eller slet en betaling 

I år ligger påsken lige hen over den første i måneden, hvor mange betalinger bliver trukket via Betalingsservice. Hvis der er en betaling, som du ikke vil have gennemført, kan du nemt selv afvise den eller slette den helt i din netbank.

Se her, hvordan du gør

Hold styr på saldoen

I helligdagene bruger du måske lidt flere penge end du plejer. Du kan tjekke din saldo på farten i mobilbanken. Den koster ingenting og er nem at bruge.

Få mobilbank

Saldoservice er til dig, som gerne vil have et praj, når kassebeholdningen nærmer sig nul – eller når der igen er penge på kontoen.

En post du ikke kender?

Hvis du tjekker din konto og ser en betaling, du ikke kan genkende, så skal du fortælle det til os. Det gør du ved at skrive en såkaldt 'indsigelse' til os.

Se her, hvordan du gør

Du kan altid få fat på os

Hvis du har brug for os, så er vi altid klar til at hjælpe. Også i påsken.

Åbningstider

Netbanken er åben hele døgnet – hele påsken.
Telefonerne er åbne på 70 123 456 hele døgnet – hele påsken.
Afdelingerne er lukkede fra den 29. marts til og med den 2. april.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.