Snart sænker julefreden sig, men i mange hjem er dagene op til jul nogle af de travleste på hele året. Derfor er vi altid klar til at hjælpe dig. Den enkleste løsning kan du ofte finde i din mobilbank, netbank eller på danskebank.dk. Og ellers sidder vi altid klar ved telefonen.

Her finder du de nemmeste løsninger på tre spørgsmål, som vi rigtig ofte hører på denne tid af året.

Hvis du mister dit kort
Når det går rigtigt hurtigt under julehandlen, kan du være uheldig at miste dit kort. Sker det, kan du lynhurtigt selv spærre dit kort i mobil- eller netbanken.

Sådan spærrer du dit kort

Du kan evt. genbestille dit kort med det samme, så du kan få det så hurtigt som muligt. Erstat dit kort.

Erstat dit kort

Hold styr på saldoen
Julen er også den tid på året, hvor der ryger flest varer over diskene – og hvor mange betalingskort kommer på overarbejde. Du kan tjekke din saldo på farten i mobilbanken. Den koster ingenting og er nem at bruge.

Få mobilbank

Afvis eller slet en betaling 
Hvis der er en betaling via betalingsservice, som du ikke vil have gennemført, kan du nemt selv afvise den eller slette den helt i din netbank. 

Se her, hvordan du gør

En hævning du ikke kender?
Hvis du tjekker din konto og ser en betaling, du ikke kan genkende. Den enkleste mulighed er at skrive til os – se her, hvordan du gør.

Du kan altid få fat på os
Hvis du har brug for os, så er vi altid klar til at hjælpe. Også i julen. Tak for året, der gik – vi glæder os til 2023.

Har du brug for teknisk support?

Telefontiderne for netbank Teknisk support

Telefontiderne for District teknisk support